Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

Microsoft Excel 2019 Krok po kroku

69.30zł
56.13zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Horoskop astrologiczny dla bystrzaków Wydanie II, Rae Orion, Wydawnictwo Onepress

Neuropsychologia kliniczna dziecka Wybrane zagadnienia, Aneta R. Borkowska, Łucja Domańska, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Piotr Sobczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydraulika i pneumatyka Zbiór zadań z rozwiązaniami, Piotr Sobczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rodzynki studenckie, czyli co się wykłada na wykładach, Joe Monster, Wydawnictwo Onepress

Cztery proste masaże Wydanie III, Zdzisław Drobner, Wydawnictwo Studio Astropsychologii

Tablice matematyczne, Witold Mizerski, Wydawnictwo ADAMANTAN

NX CAM Programowanie ścieżek dla obrabiarek CNC, Krzysztof Augustyn, Wydawnictwo Helion

Menedżer nowych czasów Najlepsze metody i narzędzia zarządzania, Bolesław Rafał Kuc, Marcin Żemigała, Wydawnictwo Onepress
<b>Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych</b>, <font color="navy">Marcin Olszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych, Marcin Olszewski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami