Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Lego Mindstorms Wynalazca Robotów Księga pomysłów

Lego Mindstorms Wynalazca Robotów Księga pomysłów

89.99zł
76.49zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Rachunkowość w przedsiębiorstwach rolniczych, Zofia Wyszkowska, Wydawnictwo Difin

101 słynnych bombowców, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK

Drupal 7 Zaawansowane programowanie. Wydanie III, Todd Tomlinson, John K. VanDyk, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie czasem, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Projektowanie serwisów WWW Standardy sieciowe Wydanie 3, Jeffrey Zeldman, Ethan Marcotte, Wydawnictwo Helion

e-learning Tajniki edukacji na odległość, Marlena Plebańska, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji</b>, <font color="navy">Aleksander Nicał</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
BIM w prefabrykacji Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji, Aleksander Nicał, Wydawnictwo Naukowe PWN

Obiekty z klasą! Listy do początkującego programisty Zbiór zadań programistycznych w Javie, Dorota Cendrowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami