Autor: Joanna Świerk
ISBN: 978-83-227-3041-6
Ilość stron: 278
Data wydania: 10/2009
Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.
Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.
Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.
Rozdziały: 1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem 2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach Spis tabel Spis ilustracji
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa --- Pozycja niedostępna.---
|