Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyczne systemy zarządzania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Inżynieria powierzchni Wydanie II

Inżynieria powierzchni Wydanie II

89.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa 39.00zł
Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa

Autor: Joanna Świerk

ISBN: 978-83-227-3041-6

Ilość stron: 278

Data wydania: 10/2009

Funkcjonowanie przedsiebiorstw jest uwarunkowane posiadaniem strategii. Sukces gospodarczy firm nie zależy wyłącznie od posiadania strategii, ale także od jej prawidłowego sformułowania, skutecznego implementowania i monitorowania jej przebiegu.

Problemem przedsiębiorstw jest przełożenie planu strategicznego zarządu na konkretne działania wykonywane przez szeregowych pracowników. Niniejsza publikacja ukazuje mapę strategii i strategiczną kartę wyników jako narzędzia umożliwiające ustalenie i przełożenie strategii na działania strategiczne i operacyjne, łączące cele planowania strategicznego z celami operacyjnymi w budżetach.

Oprócz prezentacji aspektów teoretycznych praca ukazuje także wyniki badań empirycznych wraz z przykładami map strategii i strategicznych kart wyników dla wybranych organizacji.

Książka jest przeznaczona dla studentów i uczestników studiów podyplomowych kierunków: zarządzanie, ekonomia, finanse i rachunkowość, a także menedżerów formułujących i wdrażających strategię przedsiębiorstwa.

Rozdziały:
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem
2. Mapa strategii i strategiczna karta wynikó a planowanie strategiczne
3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym
4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa
5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Spis tabel
Spis ilustracji

Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa strategii i strategiczna karta wyników w planowaniu działań przedsiębiorstwa”, kupili także:

Matematyka Poradnik encyklopedyczny, Igor N. Bronsztejn, Konstantin A. Siemiendiajew, Wydawnictwo Naukowe PWN

Java EE 6. Przewodnik Wydanie IV, Eric Jendrock, Ian Evans, Devika Gollapudi, Kim Haase, Chinmayee Sriva, Wydawnictwo Helion

Ustawa o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym Komentarz, Maria Duczmal, Emilia Kozakiewicz, Małgorzata Tomczak, Grzegorz Wiśnie, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kierowanie zespołem projektowym, Piotr Wachowiak, Sylwester Gregorczyk, Bartosz Grucza, Krzysztof Ogone, Wydawnictwo Difin

Układy bezpośredniego wtrysku benzyny w praktyce warsztatowej. Budowa, działanie, diagnostyka, Peter Heiko, Wydawnictwo WKiŁ

SMA Teoria i praktyka, Krzysztof Błażejowski, Wydawnictwo WKiŁ

Matematyczne zasady filozofii przyrody, Isaac Newton, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Maszynoznawstwo WNT, Witold Biały, Wydawnictwo WNT

Kamasutra i siedem duchowych praw miłości według Deepaka Chopry, Deepak Chopra, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami