Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Telekomunikacja » GPS Nawigacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
  GPS Nawigacja
  Teleinformatyka
  Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

49.00zł
39.69zł
Mapa kompas GPS 18.00zł
Mapa kompas GPS

Autor: Cliff Jacobson

ISBN: 978-83-89622-60-0

Ilość stron: 94

Data wydania: 05/2007

Ta książka jest dla tych, którzy lubią wędrować z mapą w reku i chcą zdobyć lub uporządkować swoją wiedzę o terenoznawstwie. Jest to bowiem przystępny i wyczerpujący podręcznik do nauki orientacji w terenie.

Z tej książki dowiesz się, w jaki sposób:

- wybrać odpowiedni typ kompasu i jak go uzywać

- posługiwać się mapą, kompasem i odbiornikiem GPS

- wyznaczyć kurs i znależć drogę przez dzikie ostępy

- nawigować po rzekach i jeziorach oraz wędrować nocą, kierując się gwiazdami

- znaleźć i zamówić potrzebne mapy

- odczytać i interpretować poziomice oraz inne elementy mapy

Rozdziały:

1. Mapy - wprowadzenie    1

2. Czytanie mapy   15

3. Budowa kompasu    25

4. Podstawy nawigacji   37

5. Sekrety nawigacji    56

6. Globalny system pozycjonowania (GPS)    63

Załączniki:

1. Najczęściej stosowane znaki umowne    73

2. Słowniczek   74

3. Przeliczanie jednostek 77

4. Adresy polecanych producentów    79

Mapa kompas GPS
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Mapa kompas GPS”, kupili także:

Arcymistrz sprzedaży Wydanie II rozszerzone, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Helion

Ogólna teoria zatrudnienia, procentu i pieniądza Wydanie 3, John Maynard Keynes, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Content marketing. Od strategii do efektów</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Content marketing. Od strategii do efektów, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Rynek finansowy i jego mechanizmy Podstawy teorii i praktyki Wydanie 5, Wiesław Dębski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie projektami informatycznymi, Mariusz Flasiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Drgania układów mechanicznych, Tadeusz Majewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy matematyki - Ian Stewart, Ian Stewart , David Tall, Wydawnictwo Prószyński

Programowanie w języku Delphi, Nick Hodges, Wydawnictwo Helion

Pojazdy pancerne Aliantów 1939-1945, David Porter, Wydawnictwo Bellona

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami