Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » NLP Perswazja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

Pi. Biografia najbardziej tajemniczej liczby na świecie

39.90zł
29.93zł
Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ 39.90zł 32.72zł
Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ

Tytuł: Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ
Autor: Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
ISBN: 978-83-7489-648-1
Ilość stron: 288
Data wydania: 10/2015
Oprawa: Miękka
Format: 13.5x20.5cm
Wydawnictwo: GWP
Cena: 39.90zł 32.72zł


W swojej najnowszej książce Robert B. Cialdini i współautorzy pokazują nam, jak to zrobić, i wyjaśniają, jakie mechanizmy powinniśmy wdrożyć do naszej codziennej komunikacji.

Czerpiąc z zeroko zakrojonych badań dotyczących perswazji, prowadzonych w zakresie neurobiologii, psychologii poznawczej, psychologii społecznej i ekonomii behawioralnej, przedstawiają aktualną wiedzę i praktyczne zalecenia.

Co najważniejsze, autorzy proponują wiele małych zmian (ponad 50 przykładów), które przyczyniają się do spektakularnych wyników, odwołując się do głęboko zakorzenionych ludzkich motywacji. Udowadniają, że małe zmiany przynoszą WIELKIE efekty.

Poznaj siłę małych zmian:
• osiągnij zamierzone cele;
• obroń się przed perswazją;
• zbuduj pozytywne i silne relacje;
• skuteczniej wywieraj wpływ na innych.

Robert B. Cialdini – światowej sławy naukowiec, profesor psychologii na Uniwersytecie Stanowym Arizony. W zakresie wywierania wpływu i perswazji jest najczęściej cytowanym psychologiem społecznym na świecie. W październiku 2013 roku otrzymał tytuł doktora honoris causa Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Jest autorem bestsellera Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.

Steve J. Martin – dyrektor firmy Influence at Work w Wielkiej Brytanii; jego praca została wyróżniona przez „New York Times”, „Los Angeles Times” i „Wired”. Regularnie publikuje w prasie biznesowej, między innymi w „Harvard Business Review”. Wykłada gościnnie w Londyńskiej Szkole Biznesu i na Uniwersytecie Cambridge.

Noah J. Goldstein – profesor Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles; wykłada także na Wydziale Psychologii i w Szkole Medycznej tegoż uniwersytetu. Publikuje między innymi w „Journal of Marketing Research” i „Harvard Business Review”. Doradza instytucjom publicznym i prywatnym, w tym Accenture, The United States Forest Service i The United States Census Bureau.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 32,72zł

Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ
Tytuł książki: "Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ"
Autor: Cialdini Robert, Noah J. Goldstein, Steve J. Martin
Wydawnictwo: GWP
Cena: 39.90zł 32.72zł
Klienci, którzy kupili „Mała WIELKA Zmiana Jak skuteczniej wywierać wpływ”, kupili także:

Kobiety, mężczyźni i bliskie związki, Eugenia Mandal, Wydawnictwo Naukowe PWN

Okres próbny Jak przekonać do siebie pracodawcę, Petra Begemann, Wydawnictwo Onepress

Nowoczesne zarządzanie projektami, Michał Trocki, Wydawnictwo PWE

ABC VAT-u Wydanie IX, Włodzimierz Markowski, Wydawnictwo Marcus

Historia kolei Od lokomotyw parowych do kolei magnetycznej, Franco Tanel, Wydawnictwo Carta Blanca

Logistyka operacyjna, Krzysztof Ficoń, Wydawnictwo BEL Studio
<b>Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych</b>, <font color="navy">Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych, Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble, Wydawnictwo Onepress

Usability w e-biznesie Co kieruje Twoim klientem, Tomasz Karwatka, Wydawnictwo Helion

Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi, Zyta Machnick, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami