Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 39.00zł 29.25zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy.

Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom.

W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda”, kupili także:

Jakość w badaniach jakościowych, Uwe Flick, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie stron WWW we Flashu CS3 Professional projekty, David Morris, Wydawnictwo Helion

HTML XHTML i CSS nowoczesne tworzenie stron WWW, David Schultz, Craig Cook, Wydawnictwo Helion

Chemia organiczna McMurry Tom 3 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego, Edward Scheinerman, Wydawnictwo Prószyński

Trzy pytania Odkryj wewnętrzną siłę, Don Miguel Ruiz , Barbara Emrys, Wydawnictwo GALAKTYKA

Matematyka z komputerem dla gimnazjum, Aldona Kawałek, Marta Lepka, Maria Bobek, Wydawnictwo Helion

Projektowanie dla nowych mediów, Tricia Austin, Richard Doust, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie w Javie. Solidna wiedza w praktyce. Wydanie XI, Paul Deitel, Harvey Deitel, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami