Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

Krótka historia rozumu. Od pierwszej myśli człowieka do rozumienia Wszechświata

45.00zł
33.75zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 39.00zł 27.69zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy.

Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom.

W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda”, kupili także:
<b>Algebra macierzy liczbowych</b>, <font color="navy">Adam Marlewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Algebra macierzy liczbowych, Adam Marlewski, Wydawnictwo NAKOM
<b>Karaoke Capitalism Zarządzanie dla ludzkości</b>, <font color="navy">Jonad Ridderstrale, Kjell A Nordstrom</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Karaoke Capitalism Zarządzanie dla ludzkości, Jonad Ridderstrale, Kjell A Nordstrom, Wydawnictwo Onepress
<b>Instalacje elektryczne we współczesnych domach jednorodzinnych</b>, <font color="navy">Janusz Strzyżewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wiedza i Praktyka</font>
Instalacje elektryczne we współczesnych domach jednorodzinnych, Janusz Strzyżewski, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
<b>Analiza sprawozdań finansowych Wydanie 2</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Analiza sprawozdań finansowych Wydanie 2, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
<b>Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty</b>, <font color="navy">Erich von Daniken</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Ciekawość zakazana! Pytania, znaleziska, fakty, Erich von Daniken, Wydawnictwo Amber
<b>Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje</b>, <font color="navy">Robert V. Levine</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Potęga perswazji Jak się nas kupuje i sprzedaje, Robert V. Levine, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak stworzyć własny CMS</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Jak stworzyć własny CMS, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Giełda Skuteczne strategie nie tylko dla początkujących</b>, <font color="navy">Adam Zaremba</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giełda Skuteczne strategie nie tylko dla początkujących, Adam Zaremba, Wydawnictwo Onepress
<b>Joga na co dzień</b>, <font color="navy">Jude Reignier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Joga na co dzień, Jude Reignier, Wydawnictwo Septem
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Mikroekonomia Oswajanie z matematyką Wydanie 2

Mikroekonomia Oswajanie z matematyką Wydanie 2

59.00zł
47.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Enterprise JavaBeans 3.0 wydanie V Bill Burke, Richard Monson-Haefel HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami