Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 39.00zł 29.25zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy.

Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom.

W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda”, kupili także:

Autocad samouczek-kurs dla nieinfomatyków Wersje 2000-2009, Leszek Grudziński, Wydawnictwo HELP

Gwiazdy i planety Jak je odszukać poznać i polubić, Joachim Ekrutt, Wydawnictwo Muza
<b>Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Adam Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Angular. Profesjonalne techniki programowania. Wydanie IV, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion

Co za szycie!, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem
<b>Mindfulness w związku. 25 nawyków, które zwiększają intymność, pielęgnują bliskość i pogłębiają więzi</b>, <font color="navy">S.J. Scott, Barrie Davenport</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Mindfulness w związku. 25 nawyków, które zwiększają intymność, pielęgnują bliskość i pogłębiają więzi, S.J. Scott, Barrie Davenport, Wydawnictwo Sensus

Bieganie i odchudzanie dla kobiet Zdrowa i piękna każdego dnia, Jeff Galloway, Barbara Galloway, Wydawnictwo Septem

Anatomia w piłce nożnej, Donald T. Kirkendall, Wydawnictwo Muza

Mój pierwszy maraton, Tim Rogers, Wydawnictwo Buk Rower

Krav Maga Podręcznik zawierający 230 technik ataku i obrony, Darren Levine, John Whitman, Wydawnictwo Purana

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami