Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

Fizyka rzeczy niemożliwych Fazery, pola siłowe, teleportacja i podróże w czasie

45.00zł
38.25zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 39.00zł 29.25zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy.

Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom.

W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda”, kupili także:

Tkaniny dekoracyjne Przewodnik dla kolekcjonerów, Jadwiga Chruszczyńska, Ewa Orlińska-Mianowska, Wydawnictwo Arkady
<b>Alicja i Bob. Bezpieczeństwo aplikacji w praktyce</b>, <font color="navy">Tanya Janca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Alicja i Bob. Bezpieczeństwo aplikacji w praktyce, Tanya Janca, Wydawnictwo Helion
<b>Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy</b>, <font color="navy">Adam Roman, Lucjan Stapp</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy, Adam Roman, Lucjan Stapp, Wydawnictwo Helion

Komputer dla seniorów, Daniel Wieprzkowicz, Wydawnictwo Edgard
<b>Jak Unix tworzył historię</b>, <font color="navy">Brian W. Kernighan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak Unix tworzył historię, Brian W. Kernighan, Wydawnictwo Helion

Wycena Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych, Aswath Damodaran, Wydawnictwo Onepress

Projekty elektroniczne dla bystrzaków, Earl Boysen, Nancy C. Muir, Wydawnictwo Septem

Parowe źródła ciepła Wydanie II, Krystyna Mizielińska , Jarosław Olszak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Międzynarodowe Standardy Rachunkowości Praktyczne zastosowanie w biznesie, Maciej Skudlik, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami