Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej

Montownie samochodów w II Rzeczypospolitej

52.50zł
39.38zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 39.00zł 27.69zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy.

Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom.

W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citrooen, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.

E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda”, kupili także:
<b>Gospodarka elektroniczna</b>, <font color="navy">Eugeniusz Januła, Teresa Truś</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Gospodarka elektroniczna, Eugeniusz Januła, Teresa Truś, Wydawnictwo Difin
<b>48 praw władzy Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi</b>, <font color="navy">Robert Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Czarna Owca</font>
48 praw władzy Jak wykorzystać manipulację do osiągnięcia przewagi, Robert Greene, Wydawnictwo Czarna Owca
<b>Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania</b>, <font color="navy">Lechosław Garbarski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Lechosław Garbarski, Wydawnictwo PWE
<b>Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Johnson M. Hart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie w systemie Windows. Wydanie IV, Johnson M. Hart, Wydawnictwo HELION
<b>Java współbieżność dla praktyków</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java współbieżność dla praktyków, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELION
<b>Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych</b>, <font color="navy">Hans Christoph Binswanger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Spirala wzrostu Pieniądz, energia i kreatywność w dynamice procesów rynkowych, Hans Christoph Binswanger, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Visual C# 2005 Zapiski programisty</b>, <font color="navy">Jesse Liberty</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual C# 2005 Zapiski programisty, Jesse Liberty, Wydawnictwo HELION
<b>Windows PowerShell Podstawy</b>, <font color="navy">Holger Schwichtenberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows PowerShell Podstawy, Holger Schwichtenberg, Wydawnictwo HELION
<b>Java rozmówki</b>, <font color="navy">Timothy R. Fisher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Java rozmówki, Timothy R. Fisher, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa

Elementy. Teoria proporcji i podobieństwa

69.90zł
59.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION

środa, 22 maj 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami