E-mail marketing? To działa!
Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać?
Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.
Rozdziały: Wykład 1. Dlaczego e-mail marketing!? (7) Wykład 2. Sposoby budowania listy odbiorców (15) Wykład 3. Budowanie newslettera (41) Wykład 4. Cel - strategia - narzędzia (61) Wykład 5. Mierz efektywność wysyłanych wiadomości (77) Wykład 6. Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail (97) Wykład 7. Segmentacja (109) Wykład 8. Integruj kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi (119) Wykład 9. Mobile E-mail Marketing (125) Wykład 10. Najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych (129) Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł
E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
|