Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Ciekawostki matematyczne. Skarbnica zadziwiających rozrywek

Ciekawostki matematyczne. Skarbnica zadziwiających rozrywek

42.00zł
31.50zł
E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci 34.90zł 26.18zł
E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci

Tytuł: E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
Autor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
ISBN: 978-83-246-3352-4
Ilość stron: 136
Data wydania: 12/2012
Format: 140x208
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł


E-mail marketing? To działa!

Marketing oparty na wiadomościach e-mail uważany jest przez wielu rodzimych marketerów za narzędzie, które lata świetności ma już za sobą. Może dlatego, że w porównaniu z innymi narzędziami marketingu online faktycznie ma dosyć długą historię. Jednak czy to oznacza, że automatycznie przestał działać? Gdyby tak było, gdyby tylko kryterium innowacyjności narzędzia decydowało o jego skuteczności, co powiedzielibyście o reklamie telewizyjnej? Działa czy nie działa? A spoty radiowe? A plakaty reklamowe??? Może po prostu nie doceniamy e-mail marketingu, ponieważ nie potrafimy się nim skutecznie posługiwać?

Na polskim rynku wydawniczym wciąż niewiele jest pozycji książkowych, które w szeroki i rzetelny sposób opisują elementy czy strategie kampanii tego typu. Autorzy tej publikacji postanowili zatem zebrać, usystematyzować i uszczegółowić materiały, które tworzyli podczas kampanii na rzecz e-mail marketingu w Polsce. Chodziło o to, by książka stała się idealnym kompendium wiedzy zarówno dla osób, które dopiero zgłębiają tajniki tematu, jak i tych, które szukają pomysłów na zwiększenie poziomu zaawansowania prowadzonych już kampanii.

Rozdziały:
Wykład 1. Dlaczego e-mail marketing!? (7)
Wykład 2. Sposoby budowania listy odbiorców (15)
Wykład 3. Budowanie newslettera (41)
Wykład 4. Cel - strategia - narzędzia (61)
Wykład 5. Mierz efektywność wysyłanych wiadomości (77)
Wykład 6. Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail (97)
Wykład 7. Segmentacja (109)
Wykład 8. Integruj kampanie e-mail marketingowe z mediami społecznościowymi (119)
Wykład 9. Mobile E-mail Marketing (125)
Wykład 10. Najczęściej spotykane problemy w kampaniach e-mail marketingowych (129)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci
Tytuł książki: "E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci"
Autor: Piotr Krupa, Maciej Ossowski
Wydawnictwo: Helion
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „E-mail marketing 10 wykładów o skutecznej promocji w sieci”, kupili także:

Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów, Zdzisław Głowacki, Wydawnictwo Tutor

Przygotowanie stanowiska komputerowego do pracy Podręcznik do nauki zawodu Część 1 Kwalifikacja E.12.1, Tomasz Marciniuk, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Wstęp do matematyki współczesnej Wydanie 14, Helena Rasiowa, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ubezpieczenia majątkowe Część I Teoria ryzyka Wydanie 3 + CD, Wojciech Otto, Wydawnictwo WNT

Przewodnik dla piszących prace magisterskie w zakresie zarządzania, Bogumiła Brycz, Tadeusz Dudycz, Wydawnictwo PWE

Przeskok. Jak rozwinąć własny biznes, kiedy wciąż pracujesz na etacie, Grzegorz Kubera, Wydawnictwo Onepress

Trudni ludzie Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa, John Hoover, Wydawnictwo Onepress

Android Flash Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych, Stephen Chin, Dean Iverson, Oswald Campesato, Paul Trani, Wydawnictwo Helion

Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym, Jadwiga Berbeka , Krzysztof Borodako, Wydawnictwo C.H. BECK

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami