Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Część 1 Kwalifikacja AU.31 Technik spedytor

Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów Część 1 Kwalifikacja AU.31 Technik spedytor

53.00zł
45.05zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone 37.00zł 27.75zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4030-5
Ilość stron: 288
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


By odpowiednie dać rzeczy słowo.

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza.

Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie!

Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy.

Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl – głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści:

Rozdział 1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcją? (23)

Rozdział 2. Ożyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (43)

Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (63)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (64)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (74)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (75)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Oddaj głos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzędasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduły (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzędy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy (111)

  • Co zakładasz, pisząc tekst? (112)
  • Trzymaj się tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaśniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykład (120)
  • Ale czy specjaliści się nie obrażą? (122)

Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniować (125)
  • By uwydatniać (126)
  • By ukryć (127)
  • By zaciekawić (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania (131)

  • Połącz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrącaj (142)

Rozdział 11. Opowiedz historię (145)

  • Początek (sytuacja) (149)
  • Środek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwiązanie) (162)

Rozdział 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyręczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy więcej (178)
  • Zmuś bohatera do działania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdział 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywające opowieści (186)
  • Poruszające reklamy (192)

Rozdział 15. Buduj napięcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyłapywać? (232)
  • Powiedział, krzyknął czy wycedził? (236)
  • Mowa ciała (238)
  • I znowu mniej znaczy więcej (240)

Rozdział 18. Maluj słowami (243)

  • Kolor (243)
  • Światło i cień (246)
  • Kadr (248)

Rozdział 19. Pobudzaj zmysły (251)

  • Zapach (252)
  • Dźwięk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdział 21. Przemów własnym głosem (267)

Zakończenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:

Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami, Niemczyk Roman, Wydawnictwo PLACET

#girlstalk. Dziewczyny, rozmowy, życie, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Opowieści w obiektywie Świat okiem Vincenta Laforeta, Vincent Laforet, Wydawnictwo Helion

Drupal 7 Zaawansowane programowanie. Wydanie III, Todd Tomlinson, John K. VanDyk, Wydawnictwo Helion

Systemy ekspertowe, Alicja Wakulicz-Deja, Agnieszka Nowak-Brzezińska, Małgorzata Przybyła-, Wydawnictwo EXIT
<b>Obsługa i naprawa motocykli</b>, <font color="navy">Rafał Dmowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Obsługa i naprawa motocykli, Rafał Dmowski, Wydawnictwo WKiŁ

Kliknij tutaj, aby zabić wszystkich. Bezpieczeństwo i przetrwanie w hiperpołączonym świecie, Bruce Schneier, Wydawnictwo Helion

Matematyka od środka 4000 lat odkryć matematycznych, Colin Beveridge, Wydawnictwo Olesiejuk

Marketing perswazyjny 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych, Piotr Łabuz, Marcin Urbański, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami