Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych

Komputerowe modelowanie zjawisk niszczenia osłon szklanych i ceramicznych

36.00zł
27.36zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone 37.00zł 26.27zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4030-5
Ilość stron: 288
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


By odpowiednie dać rzeczy słowo.

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza.

Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie!

Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy.

Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl – głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści:

Rozdział 1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcją? (23)

Rozdział 2. Ożyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (43)

Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (63)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (64)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (74)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (75)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Oddaj głos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzędasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduły (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzędy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy (111)

  • Co zakładasz, pisząc tekst? (112)
  • Trzymaj się tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaśniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykład (120)
  • Ale czy specjaliści się nie obrażą? (122)

Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniować (125)
  • By uwydatniać (126)
  • By ukryć (127)
  • By zaciekawić (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania (131)

  • Połącz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrącaj (142)

Rozdział 11. Opowiedz historię (145)

  • Początek (sytuacja) (149)
  • Środek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwiązanie) (162)

Rozdział 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyręczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy więcej (178)
  • Zmuś bohatera do działania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdział 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywające opowieści (186)
  • Poruszające reklamy (192)

Rozdział 15. Buduj napięcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyłapywać? (232)
  • Powiedział, krzyknął czy wycedził? (236)
  • Mowa ciała (238)
  • I znowu mniej znaczy więcej (240)

Rozdział 18. Maluj słowami (243)

  • Kolor (243)
  • Światło i cień (246)
  • Kadr (248)

Rozdział 19. Pobudzaj zmysły (251)

  • Zapach (252)
  • Dźwięk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdział 21. Przemów własnym głosem (267)

Zakończenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:
<b>Prawo dla startupu</b>, <font color="navy">Monika Wieczorek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo dla startupu, Monika Wieczorek, Wydawnictwo Onepress
<b>To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki</b>, <font color="navy">Marek Wałkuski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
To jest napad! Czyli kawałek nieznanej historii Ameryki, Marek Wałkuski, Wydawnictwo Editio
<b>Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi</b>, <font color="navy">Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi, Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy, Wydawnictwo HELION
<b>Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie</b>, <font color="navy">Andy Bounds</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie, Andy Bounds, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft Office 2007 PL Rady i wskazówki Rozwiązania w biznesie</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Office 2007 PL Rady i wskazówki Rozwiązania w biznesie, Paul McFedries, Wydawnictwo HELION
<b>Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku</b>, <font color="navy">Jonathan Gordon, Rob Schwartz, Cari Jansen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku, Jonathan Gordon, Rob Schwartz, Cari Jansen, Wydawnictwo HELION
<b>Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 Percepcja akwizycja wizualizacja</b>, <font color="navy">Wojciech S. Mokrzycki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 1 Percepcja akwizycja wizualizacja, Wojciech S. Mokrzycki, Wydawnictwo EXIT
<b>Księga matematycznych tajemnic</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie</font>
Księga matematycznych tajemnic, Ian Stewart, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie
<b>Fotografia daleko od domu</b>, <font color="navy">Artur Chmielewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Fotografia daleko od domu, Artur Chmielewski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Informatyka ekonomiczna

Informatyka ekonomiczna

81.90zł
67.16zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Bezpieczeństwo sieci w Linuksie. Wykrywanie ataków i obrona przed nimi za pomocą iptables, psad i fwsnort Michael Rash HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Ubuntu Serwer Oficjalny podręcznik Wydanie II Kyle Rankin, Benjamin Mako Hill HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

niedziela, 09 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami