Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Beton towarowy

Beton towarowy

39.00zł
28.86zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone 37.00zł 26.27zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4030-5
Ilość stron: 288
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


By odpowiednie dać rzeczy słowo.

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza.

Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie!

Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy.

Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl – głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści:

Rozdział 1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcją? (23)

Rozdział 2. Ożyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (43)

Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (63)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (64)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (74)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (75)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Oddaj głos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzędasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduły (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzędy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy (111)

  • Co zakładasz, pisząc tekst? (112)
  • Trzymaj się tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaśniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykład (120)
  • Ale czy specjaliści się nie obrażą? (122)

Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniować (125)
  • By uwydatniać (126)
  • By ukryć (127)
  • By zaciekawić (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania (131)

  • Połącz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrącaj (142)

Rozdział 11. Opowiedz historię (145)

  • Początek (sytuacja) (149)
  • Środek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwiązanie) (162)

Rozdział 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyręczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy więcej (178)
  • Zmuś bohatera do działania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdział 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywające opowieści (186)
  • Poruszające reklamy (192)

Rozdział 15. Buduj napięcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyłapywać? (232)
  • Powiedział, krzyknął czy wycedził? (236)
  • Mowa ciała (238)
  • I znowu mniej znaczy więcej (240)

Rozdział 18. Maluj słowami (243)

  • Kolor (243)
  • Światło i cień (246)
  • Kadr (248)

Rozdział 19. Pobudzaj zmysły (251)

  • Zapach (252)
  • Dźwięk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdział 21. Przemów własnym głosem (267)

Zakończenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:
<b>Procesy adsorpcji reaktywnej Inżynieria chemiczna</b>, <font color="navy">Eugeniusz Molga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Procesy adsorpcji reaktywnej Inżynieria chemiczna, Eugeniusz Molga, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Informatyka prawnicza Technologia informacyjna dla prawników i administracji publicznej Wydanie 2, Wojciech Wiewiórowski, Grzegorz Wierczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata</b>, <font color="navy">John D. Barrow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Stałe natury. O liczbach skrywających najgłębsze tajemnice Wszechświata, John D. Barrow, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Ekologia krajobrazu Wydanie 5</b>, <font color="navy">Andrzej Richling, Jerzy Solon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ekologia krajobrazu Wydanie 5, Andrzej Richling, Jerzy Solon, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Kreatywna fotografia cyfrowa</b>, <font color="navy">Chris Gatcum</font>, <font color="green"> Wydawnictwo G+J RBA</font>
Kreatywna fotografia cyfrowa, Chris Gatcum, Wydawnictwo G+J RBA
<b>Wszechświat encyklopedia</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wszechświat encyklopedia, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podróż do granic wszechświata</b>, <font color="navy">John Gribbin, Mary Gribbin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Podróż do granic wszechświata, John Gribbin, Mary Gribbin, Wydawnictwo Prószyński
<b>Podstawy elektrodynamiki Wydanie 2</b>, <font color="navy">David J. Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy elektrodynamiki Wydanie 2, David J. Griffiths, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych Cała prawda</b>, <font color="navy">Rebecca Lieb</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych Cała prawda, Rebecca Lieb, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Świat matematyki i jej materialnych cieni

Świat matematyki i jej materialnych cieni

34.90zł
28.62zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Chemia organiczna Część IV J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami