Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

Polsko-angielski słownik budowlany z wymową terminów angielskich Słownik podręczny

49.00zł
37.24zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone 37.00zł 26.27zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4030-5
Ilość stron: 288
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


By odpowiednie dać rzeczy słowo.

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza.

Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie!

Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy.

Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl – głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści:

Rozdział 1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcją? (23)

Rozdział 2. Ożyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (43)

Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (63)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (64)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (74)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (75)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Oddaj głos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzędasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduły (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzędy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy (111)

  • Co zakładasz, pisząc tekst? (112)
  • Trzymaj się tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaśniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykład (120)
  • Ale czy specjaliści się nie obrażą? (122)

Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniować (125)
  • By uwydatniać (126)
  • By ukryć (127)
  • By zaciekawić (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania (131)

  • Połącz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrącaj (142)

Rozdział 11. Opowiedz historię (145)

  • Początek (sytuacja) (149)
  • Środek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwiązanie) (162)

Rozdział 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyręczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy więcej (178)
  • Zmuś bohatera do działania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdział 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywające opowieści (186)
  • Poruszające reklamy (192)

Rozdział 15. Buduj napięcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyłapywać? (232)
  • Powiedział, krzyknął czy wycedził? (236)
  • Mowa ciała (238)
  • I znowu mniej znaczy więcej (240)

Rozdział 18. Maluj słowami (243)

  • Kolor (243)
  • Światło i cień (246)
  • Kadr (248)

Rozdział 19. Pobudzaj zmysły (251)

  • Zapach (252)
  • Dźwięk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdział 21. Przemów własnym głosem (267)

Zakończenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:
<b>Podstawy architektury i technologii usług XML sieci WEB</b>, <font color="navy">Zbigniew Fryźlewicz, Adam Salamon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Podstawy architektury i technologii usług XML sieci WEB, Zbigniew Fryźlewicz, Adam Salamon, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej</b>, <font color="navy">Włodzimierz Zieniutycz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Anteny o sterowanej wiązce w technice radarowej, Włodzimierz Zieniutycz, Wydawnictwo WKiŁ
<b>PowerPoint 2010 PL Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2010 PL Ilustrowany przewodnik, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Matematyka Poradnik encyklopedyczny</b>, <font color="navy">Igor N. Bronsztejn, Konstantin A. Siemiendiajew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka Poradnik encyklopedyczny, Igor N. Bronsztejn, Konstantin A. Siemiendiajew, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Tajemnica odporności psychicznej Jak uodpornić się na stres, depresje i wypalenie zawodowe</b>, <font color="navy">Christina Berndt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo UJ</font>
Tajemnica odporności psychicznej Jak uodpornić się na stres, depresje i wypalenie zawodowe, Christina Berndt, Wydawnictwo UJ
<b>Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków</b>, <font color="navy">Dan Roam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wizualna strona biznesu. Jak przekonywać, przewodzić i sprzedawać za pomocą rysunków, Dan Roam, Wydawnictwo Onepress
<b>Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Daniel J. Barrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III, Daniel J. Barrett, Wydawnictwo HELION
<b>Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów</b>, <font color="navy">Piotr Stańczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów, Piotr Stańczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Podstawy mechaniki budowli Wydanie 2</b>, <font color="navy">Jarosław Przewłócki,  Jarosław Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Podstawy mechaniki budowli Wydanie 2, Jarosław Przewłócki, Jarosław Górski, Wydawnictwo Arkady
 Koszyk
1 x Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS
1 x GIS w wodociągach i kanalizacji
87.76zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Toksykologia współczesna

Toksykologia współczesna

189.00zł
149.31zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Pamięć genialna! Poznaj triki i wskazówki mistrza Dominic O'Brien Sensus
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami