Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast

Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast

46.20zł
34.65zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone 37.00zł 26.27zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Tytuł: Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
ISBN: 978-83-283-4030-5
Ilość stron: 288
Data wydania: 04/2018 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł


By odpowiednie dać rzeczy słowo.

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko — oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza.

Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie!

Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że „pisarz to brzmi dumnie”. Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy.

Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl – głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści:

Rozdział 1. Przejdź do konkretów (11)

  • Magia szczegółu (13)
  • Kolekcjonuj nazwy (16)
  • Nadawaj imiona (19)
  • Porównuj (22)
  • A co z abstrakcją? (23)

Rozdział 2. Ożyw tekst (27)

  • Jaki czasownik jest dynamiczny? (29)
  • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja (31)
  • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna (36)
  • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne (41)
  • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być (43)

Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga (49)

Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne (59)

  • Utnij niepotrzebną końcówkę (63)
  • Nie komentuj tego, co napisałeś (63)
  • Rozłup zdanie na dwie części (64)
  • Przejdź od informacji starej do nowej (65)
  • A jak rozpocząć zdanie? (65)
  • Ułóż wyrazy w zdaniu (66)

Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania (73)

  • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń (74)
  • Zacznij od czegoś niezwykłego (75)
  • Wprowadź intrygującego bohatera (76)
  • Oddaj głos bohaterowi (77)
  • Wybierz znaczący szczegół (78)
  • Zmuś czytelnika do refleksji (79)

Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci (81)

  • Tiki (82)
  • Skamieliny (83)
  • Papugi (85)
  • Koturny (86)
  • Urzędasy (89)
  • Snoby (90)
  • Tasiemce (91)
  • Usypiacze (92)
  • Podróbki (94)
  • Gaduły (94)
  • Tchórze (96)
  • Zuchwalcy (96)
  • Instrukcje (97)
  • Sobki (97)
  • Anonimy (98)
  • Zrzędy (98)
  • Gmatwaniny (100)

Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya (103)

Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy (111)

  • Co zakładasz, pisząc tekst? (112)
  • Trzymaj się tematu (113)
  • Zwolnij (117)
  • Wyjaśniaj obrazowo (119)
  • Podaj przykład (120)
  • Ale czy specjaliści się nie obrażą? (122)

Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji (125)

  • By stopniować (125)
  • By uwydatniać (126)
  • By ukryć (127)
  • By zaciekawić (128)
  • By ostrzec (129)

Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania (131)

  • Połącz zdania (133)
  • Wyliczaj (135)
  • Powtarzaj (137)
  • Podsumuj (141)
  • Wtrącaj (142)

Rozdział 11. Opowiedz historię (145)

  • Początek (sytuacja) (149)
  • Środek (komplikacja) (156)
  • Koniec (rozwiązanie) (162)

Rozdział 12. Lekcja braci Grimm (167)

Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj (175)

  • Nie wyręczaj czytelnika (175)
  • Mniej znaczy więcej (178)
  • Zmuś bohatera do działania (179)
  • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera (180)
  • Walcz o czytelnika (181)

Rozdział 14. Graj na emocjach (183)

  • Pisz sercem (183)
  • Porywające opowieści (186)
  • Poruszające reklamy (192)

Rozdział 15. Buduj napięcie (197)

  • Zawieszenie akcji (200)
  • Strzelba Czechowa (203)
  • Zwrot akcji (210)

Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie (217)

Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi (231)

  • Naturalne, czyli jakie? (231)
  • Co wyłapywać? (232)
  • Powiedział, krzyknął czy wycedził? (236)
  • Mowa ciała (238)
  • I znowu mniej znaczy więcej (240)

Rozdział 18. Maluj słowami (243)

  • Kolor (243)
  • Światło i cień (246)
  • Kadr (248)

Rozdział 19. Pobudzaj zmysły (251)

  • Zapach (252)
  • Dźwięk (253)
  • Smak (255)
  • Dotyk (256)
  • A teraz wszystko wymieszaj (257)

Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha (259)

Rozdział 21. Przemów własnym głosem (267)

Zakończenie (273)

Lista dynamicznych czasowników (279)

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone
Tytuł książki: "Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone"
Autor: Joanna Wrycza-Bekier
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone”, kupili także:
<b>Szkoła systemu Linux</b>, <font color="navy">Jerzy Kaczmarek, Agnieszka Landowska, Michał Wróbel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Szkoła systemu Linux, Jerzy Kaczmarek, Agnieszka Landowska, Michał Wróbel, Wydawnictwo HELION
<b>Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne</b>, <font color="navy">Magdalena B. Król</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne, Magdalena B. Król, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji</b>, <font color="navy">Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie technologiami Zaawansowane technologie i wyzwanie ich komercjalizacji, Wiesław M. Grudzewski, Irena K. Hejduk, Wydawnictwo Difin
<b>Czarne dziury</b>, <font color="navy">Stephen Hawking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Zysk i S-ka</font>
Czarne dziury, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka
<b>Proaktywny telemarketing</b>, <font color="navy">Paweł Walczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Proaktywny telemarketing, Paweł Walczak, Wydawnictwo Onepress
<b>Adobe Flash CS3 Professional PL Techniki studyjne Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Robert Reinhardt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flash CS3 Professional PL Techniki studyjne Oficjalny podręcznik, Robert Reinhardt, Wydawnictwo HELION
<b>Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku</b>, <font color="navy">Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku, Krystyna Śliwińska, Mirosław Pacut, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Oświetlenie portretowe Warsztaty ze Scottem Kelbym</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Oświetlenie portretowe Warsztaty ze Scottem Kelbym, Scott Kelby, Wydawnictwo HELION
<b>Jak stać się lepszym programistą. Przewodnik</b>, <font color="navy">Pete Goodliffe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Jak stać się lepszym programistą. Przewodnik, Pete Goodliffe, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Wybrane algorytmy optymalizacji

Wybrane algorytmy optymalizacji

47.25zł
35.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION

sobota, 15 grudzień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami