Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe Illustrator
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  GIMP
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik 49.00zł 35.77zł
Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik

Autor: James English

ISBN:  83-246-0311-5

Ilość stron: 376

Data wydania: 04/2006

Zawiera CD

Macromedia Flash 8 to kolejna wersja aplikacji, która wywołała niemal rewolucję w projektowaniu stron WWW. Dzięki niej strony internetowe ożyły, wypełniając się animacjami, interaktywnymi przyciskami, dźwiękami i innymi efektami znanymi wcześniej jedynie z prezentacji multimedialnych publikowanych na płytach CD-ROM.

Obecna wersja Flasha to potężny kombajn łączący w sobie program graficzny i animacyjny z doskonałym środowiskiem programistycznym, pozwalający twórcy na prawie nieograniczone kontrolowanie obiektów pojawiających się na ekranie. Twórcy Flasha uwzględnili również dynamiczny rozwój technologii mobilnych. Animacje we Flashu można odtwarzać nie tylko na monitorach komputerów, ale również na wyświetlaczach telefonów komórkowych i urządzeń typu Pocket PC.

Książka "Macromedia Flash 8. Oficjalny podręcznik" to zbiór ćwiczeń przygotowanych i zatwierdzonych przez firmę Macromedia. Dzięki niej poznasz możliwości najnowszej wersji tej wyjątkowej aplikacji. Nauczysz się korzystać z narzędzi rysunkowych, tworzyć animacje automatyczne i oparte na klatkach kluczowych.

Dowiesz się, do czego służą poszczególne palety w interfejsie użytkownika, i napiszesz skrypty w języku ActionScript. Wykorzystasz gotowe elementy do budowania formularzy i interfejsów oraz nauczysz się dołączać klipy wideo i dźwięki do prezentacji.

Rozdziały:

Lekcja 1. Podstawy programu (17)

  • Wprowadzenie do programu Flash 8 (19)
  • Przestrzeń robocza Flasha (20)
  • Tworzenie pierwszego dokumentu (22)
  • Korzystanie z paneli (25)
  • Listwa czasowa i klatki (29)
  • Warstwy (33)
  • Modyfikacja ustawień programu (38)
  • Testowanie pliku FLA (40)
  • Szukanie pomocy (42)
  • Projekt (43)

Lekcja 2. Tworzenie grafiki (45)

  • Przybornik (47)
  • Wypełnienia i zarysy (48)
  • Grafika wektorowa i obrazy rastrowe (50)
  • Garść informacji o kolorze (51)
  • Tworzenie grafiki przy użyciu narzędzi rysowania (53)
  • Korzystanie z prowadnic, siatek, współrzędnych i przyciągania (56)
  • Tworzenie nowego symbolu graficznego (57)
  • Tworzenie masek i korzystanie z nich (62)
  • Dodawanie pociągnięć pędzla (konturów) (63)
  • Biblioteka (65)
  • Import i optymalizacja grafiki (67)
  • Import grafiki wektorowej (70)
  • Wypełnienia i gradienty (72)
  • Modyfikacja grafiki (76)

Lekcja 3. Korzystanie z tekstu (79)

  • Narzędzie Text (81)
  • Tekst statyczny i czcionki systemowe (82)
  • Dodawanie statycznego tekstu do dokumentu (83)
  • Korzystanie z osadzonych czcionek (89)
  • Właściwości czcionek (90)
  • Dodawanie efektów listwy czasowej do pola tekstowego (94)
  • Sprawdzanie pisowni dokumentu (96)
  • Korzystanie z komponentów tekstowych (97)
  • Istota działania dynamicznych pól tekstowych (98)

Lekcja 4. Tworzenie i edycja symboli (99)

  • Omówienie symboli (101)
  • Tworzenie i edycja symboli na scenie (102)
  • Krótkie spojrzenie na symbole w bibliotece (104)
  • Zagnieżdżanie symboli i listew czasowych (105)
  • Symbole graficzne (105)
  • Tworzenie przycisków (106)
  • Rozmieszczanie przycisków na scenie (109)
  • Tworzenie przycisków tekstowych (110)
  • Tworzenie niewidzialnego przycisku (113)
  • Tworzenie klipów filmowych i korzystanie z nich (116)
  • Tworzenie menu (118)
  • Tworzenie przycisków klipów filmowych (121)
  • Duplikowanie symboli i dodawanie ich do sceny (124)

Lekcja 5. Tworzenie animacji (127)

  • Rodzaje animacji (129)
  • Tworzenie automatycznej animacji ruchu (129)
  • Dodawanie automatycznej animacji ruchu (135)
  • Animacja poziomów przezroczystości i wielkości (137)
  • Animacja przycisku klipu filmowego (140)
  • Tworzenie automatycznej animacji kształtu (142)
  • Tworzenie animacji "klatka po klatce" (145)
  • Animacja wzdłuż ścieżki (148)

Lekcja 6. Dodawanie prostej interaktywności (155)

  • Dodawanie interaktywności do dokumentów Flasha (157)
  • Wprowadzenie do behawiorów (157)
  • Wykorzystywanie behawioru do wczytania obrazu JPEG (158)
  • Wykorzystywanie behawioru do otwarcia strony WWW (161)
  • Wczytywanie zewnętrznego pliku SWF przy użyciu komponentu (163)
  • Wprowadzenie do asystenta skryptów (166)
  • Korzystanie z akcji sterujących odtwarzaniem listwy czasowej (167)
  • Tworzenie przycisku powrotu do klatki home (168)
  • Usuwanie kursora ręki (171)
  • Kończenie przycisku klipu filmowego (172)
  • Korzystanie z nawigatora skryptów i pinezek (174)

Lekcja 7. Dźwięk i wideo (179)

  • Korzystanie z dźwięku i filmów wideo (181)
  • Edycja dźwięku i wideo (182)
  • Odpowiedzialność za elementy multimedialne (182)
  • Kompresja, kodeki i pluginy (182)
  • Dostarczanie mediów w internecie (183)
  • Uwaga na rozmiar pliku (184)
  • Import dźwięku do dokumentu (184)
  • Dostosowanie dźwięku do własnych potrzeb (187)
  • Dodanie dźwięku do przycisku (189)
  • Import wideo do Flasha (192)
  • Kompresja wideo (197)

Lekcja 8. Tworzenie formularzy za pomocą komponentów (203)

  • Formularze i dane - wprowadzenie (205)
  • Komponenty Flasha - wprowadzenie (206)
  • Tworzenie formularza zwrotnego (208)
  • Korzystanie z komponentu Button (213)
  • Tworzenie kwestionariusza (218)
  • Korzystanie z klasy FocusManager (221)

Lekcja 9. Podstawy ActionScript (225)

  • Wprowadzenie do ActionScript 2.0 (227)
  • Klasy, metody i właściwości (228)
  • Metody i właściwości (229)
  • Ścisła kontrola typów (230)
  • Funkcja uzupełniania kodu z panelu Actions (231)
  • Funkcje i instrukcje warunkowe (233)
  • Zakres (234)
  • Odwołania do _root, _parent, this i poziomy (236)
  • Klasa LoadVars (238)
  • Tworzenie strony recenzji (240)
  • Zdarzenia i procedury obsługi zdarzeń (246)
  • Obiekty nasłuchujące i zgłaszające (247)
  • Dodawanie obiektu nasłuchującego do strony recenzji (247)
  • Formatowanie recenzji przy użyciu kaskadowych arkuszy stylów (249)
  • Tworzenie stron katalogu (251)
  • Tworzenie głównej strony katalogu (258)
  • Tworzenie strony wiadomości (261)
  • Tworzenie strony głównej (263)
  • Dodawanie animacji do menu (267)
  • Sterowanie przyciskami menu (272)

Lekcja 10. Wczytywanie i optymalizacja zawartości (277)

  • Optymalizacja dokumentów (279)
  • O organizowaniu aplikacji i dobrych nawykach (280)
  • Użyteczność aplikacji (280)
  • Optymalizacja animacji (281)
  • Zwiększenie wydajności rysowania tła za pomocą buforowania (283)
  • Przepustowość i wielkość pliku (284)
  • Platformy komputerowe użytkowników (285)
  • Ładowanie zewnętrznej zawartości (285)
  • Wczytywanie zawartości do głównej części witryny (293)
  • Wysyłanie danych z Flasha (297)
  • Dodawanie komponentu ProgressBar (303)
  • Ładowanie witryny Tech Bookstore (308)
  • Testowanie i usuwanie błędów z kodu witryny Tech Bookstore (313)

Lekcja 11. Publikacja dokumentów Flasha (317)

  • Dodawanie metadanych i publikacja plików SWF (319)
  • Wykrywanie odtwarzacza Flash Player (325)
  • Osadzanie pliku SWF na stronie HTML (328)
  • Umieszczenie przykładowej witryny na serwerze WWW (331)
  • Na zakończenie (333)

Dodatek A Instalacja rozszerzeń (335)

  • Instalacja rozszerzeń i komponentów (335)
  • Dodanie polecenia lub behawioru (338)
  • Gdzie można znaleźć rozszerzenia? (339)

Dodatek B Zasoby (341)

  • Witryna Macromedia.com (341)
  • Ćwiczenia i witryny z różnymi zasobami (342)
  • Fora internetowe (344)
  • Listy e-mailowe (345)
  • Rozszerzenia i czcionki (345)
  • Niezależne narzędzia i integracja (346)
  • Inne książki wydane przez Macromedia Press (348)

Dodatek C Skróty klawiaturowe (349)

Zawartość CD:

- przykłady

- Macromedia Flash 8 - wersja próbna

Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik
Tytuł książki: "Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik"
Autor: James English
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Macromedia Flash 8 oficjalny podręcznik”, kupili także:
<b>Tworzenie gier internetowych Receptury</b>, <font color="navy">Evan Burchard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tworzenie gier internetowych Receptury, Evan Burchard, Wydawnictwo HELION
<b>Jakiego koloru jest Twój spadochron? Praktyczny podręcznik dla szukających pracy i zmieniających zawód</b>, <font color="navy">Richard N. Bolles</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Emka</font>
Jakiego koloru jest Twój spadochron? Praktyczny podręcznik dla szukających pracy i zmieniających zawód, Richard N. Bolles, Wydawnictwo Emka
<b>Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych</b>, <font color="navy">Praca zbiorowa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Katalog cen jednostkowych robót i obiektów remontowych, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Nieobliczalna obliczalność</b>, <font color="navy">Maria Piesko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSIiZ</font>
Nieobliczalna obliczalność, Maria Piesko, Wydawnictwo WSIiZ
<b>Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1</b>, <font color="navy">Donald A. McQuarrie</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Matematyka dla przyrodników i inżynierów Tom 1, Donald A. McQuarrie, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Organizacja wirtualna</b>, <font color="navy">Maciej Brzozowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Organizacja wirtualna, Maciej Brzozowski, Wydawnictwo PWE
<b>Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Krok po kroku</b>, <font color="navy">Stacia Misner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Krok po kroku, Stacia Misner, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Head First Fizyka Edycja polska (Rusz głową)</b>, <font color="navy">Heather Lang</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Head First Fizyka Edycja polska (Rusz głową), Heather Lang, Wydawnictwo HELION
<b>Mikroserwisy w akcji</b>, <font color="navy">Morgan Bruce , Pauolo A. Pereira</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Mikroserwisy w akcji, Morgan Bruce , Pauolo A. Pereira, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Algorytmy
Wprowadzenie do algorytmów

Wprowadzenie do algorytmów

149.00zł
119.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
SAP R/3 podręcznik użytkownika Jim Mazzullo, Peter Wheatley HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
ECDL Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych Przewodnik Tom II Leszek Litwin HELION

poniedziałek, 01 czerwiec 2020   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami