Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik 69.00zł 51.75zł
Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik

Autor: Jobe Makar, Danny Patterson

ISBN: 83-246-0312-3

Ilość stron: 488

Data wydania: 11/2006

Zawiera CD

ActionScript to obiektowy język programowania zaimplementowany w jednym z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych witryn WWW, czyli w programie Macromedia Flash. Korzystanie z ActionScriptu pozwala wydobyć z Flasha możliwości niedostępne z poziomu jego narzędzi graficznych i animacyjnych.

ActionScript daje projektantowi niemal nieograniczoną swobodę twórczą. Za pomocą odpowiednio skonstruowanych skryptów można tworzyć zarówno proste przyciski i animacje, jak i złożone mechanizmy pobierania danych z zewnętrznych źródeł, dynamicznego generowania grafiki i dokumentów oraz sterowania animacją w zależności od działań użytkownika.

Książka "Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik", przygotowana we współpracy z producentem Flasha - firmą Macromedia, umożliwi Ci odkrycie niesamowitych możliwości języka ActionScript. Wykonując przedstawione w niej ćwiczenia i projekty, poznasz składnię tego języka i zasady programowania obiektowego. Dowiesz się, jak za pomocą skryptów kontrolować odtwarzanie animacji i zachowanie obiektów na scenie oraz nauczysz się korzystać w animacjach z elementów pobieranych z plików i baz danych.

Przeczytasz o przetwarzaniu plików XML, weryfikowaniu danych wprowadzanych przez użytkownika oraz odtwarzaniu plików multimedialnych za pomocą Flasha.

Poznaj ogromne możliwości języka ActionScript 2.0.

Rozdziały:

Lekcja 1. Wprowadzenie do języka ActionScript 2.0 (17)

Lekcja 2. Funkcje (51)

Lekcja 3. Korzystanie z instrukcji warunkowych (73)

Lekcja 4. Tablice i pętle (87)

Lekcja 5. Posługiwanie się klasami obiektów (103)

Lekcja 6. Tworzenie własnych klas obiektów (131)

Lekcja 7. Zdarzenia, obiekty typu listener i odwołania (167)

Lekcja 8. Dynamiczne tworzenie zasobów (181)

Lekcja 9. Wykorzystywanie grafiki rastrowej (197)

Lekcja 10. Tworzenie komponentów interfejsu użytkownika (223)

Lekcja 11. Zaawansowane programowanie obiektowe (257)

Lekcja 12. Walidacja danych (275)

Lekcja 13. Połączenia z zewnętrznymi źródłami danych (299)

Lekcja 14. Korzystanie z języka XML w programie Flash (335)

Lekcja 15. Interfejs zewnętrzny (367)

Lekcja 16. Korzystanie z dźwięku i filmów (381)

Lekcja 17. Drukowanie i tworzenie podręcznych menu (417)

Lekcja 18. SWF o maksymalnych możliwościach (437)

CD zawiera:

Na dołączonej płycie, oprócz przykładów do książki, znajdują się wersje próbne programów: Macromedia Flash 8 oraz Macromedia FlashPlayer.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik
Tytuł książki: "Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik"
Autor: Jobe Makar, Danny Patterson
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Macromedia Flash 8 ActionScript oficjalny podręcznik”, kupili także:

Zadania z mechaniki ogólnej Część 1+2+3 KOMPLET, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Teoria sprężystości, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących</b>, <font color="navy">Casey Hardman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# Podręcznik dla całkiem początkujących, Casey Hardman, Wydawnictwo Promise
<b>Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie III rozszerzone</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Jolanta Grzelka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni. Wydanie III rozszerzone, Paulina Mechło, Jolanta Grzelka, Wydawnictwo Sensus

Mikrobiologia techniczna Tom 1 Mikroorganizmy i środowiska ich występowania, Zdzisława Libudzisz, Krystyna Kowal, Zofia Żakowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kontrola przedsiębiorcy, Rafał Blicharz, Wydawnictwo CEDEWU

Karta Prekariatu, Guy Standing, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie czasem, Thomas Wieke, Wydawnictwo Onepress

Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu, Gregory Hartley, Maryann Karinch, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami