Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

Mechanika ruchu Pojazdy samochodowe Wydanie 3

63.00zł
47.25zł
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem 39.00zł 9.75zł
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem

Tytuł: Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Autor: Maciej Tesławski
ISBN: 978-83-246-4776-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B.

Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Rozdziały:

1. Co to jest marketing? (15)

2. Właściwe (z)rozumienie lojalności (19)

3. Epoka marketingu transakcyjnego (25)

4. Geneza marketingu relacji (31)

5. Lojalnościowy marketing mix (35)

  • Product (36)
  • Price (37)
  • Place (38)
  • Promotion (40)

6. Formuła 4C (43)

7. Programy lojalnościowe B2B czy B2C? (47)

8. Dla kogo lojalność? (51)

  • Grupy docelowe (55)
  • Segmentacje (59)
  • Profilowanie i psychografia (62)

9. Co wiemy o konsumentach? (69)

10. Pomiar lojalności (73)

11. Piramida lojalności Aakera (77)

12. Program marki czy marka programu? (81)

13. Marki kultowe (karanie za lojalność) (83)

14. Struktura programu lojalnościowego (dekalog) (87)

15. Nie planuj zbyt daleko (93)

16. Techniki identyfikacji uczestników programu (97)

17. Narzędzia komunikacyjne (101)

  • Narzędzia wewnątrz programu (101)
  • Narzędzia dla konsumentów poza programem (103)
  • Narzędzia komunikacji z całym rynkiem (105)

18. Member Gets Member (107)

19. Lifetime value (wartość życiowa konsumenta) (111)

20. Nagradzanie lojalności (115)

  • Nagradzanie konsumentów spoza programu (117)
  • Nagradzanie za przystąpienie do programu (119)
  • Nagradzanie za "zasługi" w ramach programu (121)
  • Nagradzanie okazjonalne w ramach programu (123)
  • Nagradzanie konsumentów z grupy VIP programu (125)

21. Poufność działań lojalnościowych (129)

22. Partnerzy programu lojalnościowego (133)

23. Program lojalnościowy w internecie (137)

  • Internet do komunikacji programu (137)
  • Internet do komunikacji z uczestnikami programu (138)

24. Cause Related Marketing (141)

25. Case studies (145)

  • Program dla dzieci (146)
  • Program dla palaczy (produkty "trudne") (150)
  • Program dla motoryzacji (154)
  • Program dla artykułów spożywczych (FMCG) (160)

Na koniec (165)

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Tytuł książki: "Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem"
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia The Manga Guide

Biochemia The Manga Guide

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Java Efektywne programowanie Wydanie II Joshua Bloch HELION
Systemy uczące się Rozpoznawanie wzorców analiza skupień i redukcja wymiarowości Mirosław Krzyśko, Waldemar Wołyński, Tomasz Górecki, Michał Skorzybut WNT
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Head First Ajax Edycja polska (Rusz głową) Rebecca Riordan HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
Solid Edge 8/9 Grzegorz Kazimierczak HELION

piątek, 22 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami