Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem 39.00zł 29.25zł
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem

Tytuł: Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Autor: Maciej Tesławski
ISBN: 978-83-246-4776-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B.

Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Rozdziały:

1. Co to jest marketing? (15)

2. Właściwe (z)rozumienie lojalności (19)

3. Epoka marketingu transakcyjnego (25)

4. Geneza marketingu relacji (31)

5. Lojalnościowy marketing mix (35)

  • Product (36)
  • Price (37)
  • Place (38)
  • Promotion (40)

6. Formuła 4C (43)

7. Programy lojalnościowe B2B czy B2C? (47)

8. Dla kogo lojalność? (51)

  • Grupy docelowe (55)
  • Segmentacje (59)
  • Profilowanie i psychografia (62)

9. Co wiemy o konsumentach? (69)

10. Pomiar lojalności (73)

11. Piramida lojalności Aakera (77)

12. Program marki czy marka programu? (81)

13. Marki kultowe (karanie za lojalność) (83)

14. Struktura programu lojalnościowego (dekalog) (87)

15. Nie planuj zbyt daleko (93)

16. Techniki identyfikacji uczestników programu (97)

17. Narzędzia komunikacyjne (101)

  • Narzędzia wewnątrz programu (101)
  • Narzędzia dla konsumentów poza programem (103)
  • Narzędzia komunikacji z całym rynkiem (105)

18. Member Gets Member (107)

19. Lifetime value (wartość życiowa konsumenta) (111)

20. Nagradzanie lojalności (115)

  • Nagradzanie konsumentów spoza programu (117)
  • Nagradzanie za przystąpienie do programu (119)
  • Nagradzanie za "zasługi" w ramach programu (121)
  • Nagradzanie okazjonalne w ramach programu (123)
  • Nagradzanie konsumentów z grupy VIP programu (125)

21. Poufność działań lojalnościowych (129)

22. Partnerzy programu lojalnościowego (133)

23. Program lojalnościowy w internecie (137)

  • Internet do komunikacji programu (137)
  • Internet do komunikacji z uczestnikami programu (138)

24. Cause Related Marketing (141)

25. Case studies (145)

  • Program dla dzieci (146)
  • Program dla palaczy (produkty "trudne") (150)
  • Program dla motoryzacji (154)
  • Program dla artykułów spożywczych (FMCG) (160)

Na koniec (165)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Tytuł książki: "Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem"
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem”, kupili także:

Zaufanie 2.0 Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę, Chris Brogan, Julien Smith, Wydawnictwo Onepress

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Helion

70 sposobów na rozkochanie KLIENTA... w Twoim e-biznesie, Paweł Krzyworączka, Wydawnictwo Onepress

BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress

Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext

wtorek, 19 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami