Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Krzywe eliptyczne w kryptografii

Krzywe eliptyczne w kryptografii

46.20zł
35.11zł
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem 39.00zł 9.75zł
Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem

Tytuł: Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Autor: Maciej Tesławski
ISBN: 978-83-246-4776-7
Ilość stron: 168
Data wydania: 09/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.

Klient lojalny, klient nielojalny…

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.

Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B.

Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania!

Rozdziały:

1. Co to jest marketing? (15)

2. Właściwe (z)rozumienie lojalności (19)

3. Epoka marketingu transakcyjnego (25)

4. Geneza marketingu relacji (31)

5. Lojalnościowy marketing mix (35)

  • Product (36)
  • Price (37)
  • Place (38)
  • Promotion (40)

6. Formuła 4C (43)

7. Programy lojalnościowe B2B czy B2C? (47)

8. Dla kogo lojalność? (51)

  • Grupy docelowe (55)
  • Segmentacje (59)
  • Profilowanie i psychografia (62)

9. Co wiemy o konsumentach? (69)

10. Pomiar lojalności (73)

11. Piramida lojalności Aakera (77)

12. Program marki czy marka programu? (81)

13. Marki kultowe (karanie za lojalność) (83)

14. Struktura programu lojalnościowego (dekalog) (87)

15. Nie planuj zbyt daleko (93)

16. Techniki identyfikacji uczestników programu (97)

17. Narzędzia komunikacyjne (101)

  • Narzędzia wewnątrz programu (101)
  • Narzędzia dla konsumentów poza programem (103)
  • Narzędzia komunikacji z całym rynkiem (105)

18. Member Gets Member (107)

19. Lifetime value (wartość życiowa konsumenta) (111)

20. Nagradzanie lojalności (115)

  • Nagradzanie konsumentów spoza programu (117)
  • Nagradzanie za przystąpienie do programu (119)
  • Nagradzanie za "zasługi" w ramach programu (121)
  • Nagradzanie okazjonalne w ramach programu (123)
  • Nagradzanie konsumentów z grupy VIP programu (125)

21. Poufność działań lojalnościowych (129)

22. Partnerzy programu lojalnościowego (133)

23. Program lojalnościowy w internecie (137)

  • Internet do komunikacji programu (137)
  • Internet do komunikacji z uczestnikami programu (138)

24. Cause Related Marketing (141)

25. Case studies (145)

  • Program dla dzieci (146)
  • Program dla palaczy (produkty "trudne") (150)
  • Program dla motoryzacji (154)
  • Program dla artykułów spożywczych (FMCG) (160)

Na koniec (165)

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem
Tytuł książki: "Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem"
Autor: Maciej Tesławski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem”, kupili także:
<b>BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!</b>, <font color="navy">Scott Stratten</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
BezMarketing Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!, Scott Stratten, Wydawnictwo Onepress
<b>Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Stawarz-García</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Content Marketing i Social Media Jak przyciągnąć klientów Wydanie II, Barbara Stawarz-García, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność</b>, <font color="navy">Ewelina Koch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność, Ewelina Koch, Wydawnictwo Poltext
<b>Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów</b>, <font color="navy">Sam Horn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów, Sam Horn, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?</b>, <font color="navy">Monika Boguszewicz-Kreft</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Marketing doświadczeń Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?, Monika Boguszewicz-Kreft, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta</b>, <font color="navy">Jakub Woźniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Naturalne związki organiczne Wydanie 3

Naturalne związki organiczne Wydanie 3

79.90zł
59.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Serwer SQL 2008 Usługi biznesowe Analiza i eksploracja danych Danuta Mendrala, Marcin Szeliga HELION
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
Wyrażenia regularne Jeffrey E. F. Friedl HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami