Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Logo przewodnik dla projektantów 109.00zł
Logo przewodnik dla projektantów

Autor: Michael Evamy

ISBN: 978-83-01-15363-2

Ilość stron: 352

Data wydania: 05/2008

Co stoi za niezmienną popularnością logo opartych na kwadratach, okręgach czy piśmie odręcznym? Jakie jest znaczenie motywu góry, gwiazdy czy pionowych pasów dla różnych sektorów przemysłu? Dlaczego niektóre marki pomijają w swoich logo słowa?

Na te i inne pytania próbuje odpowiedzieć niniejsza książka, przydatna jako źródło inspiracji dla projektantów oraz przewodnik-informator po istniejących logo. Publikacja przedstawia zarówno nowe, najbardziej znane i używane obecnie na świecie znaki identyfikacji wizualnej, jak i te klasyczne, funkcjonujące od lat.

Wszystkie zaprezentowane w książce logo podzielono na kategorie zgodne z ich najbardziej istotnymi właściwościami i cechami wizualnymi. Poszczególne rozdziały przedstawiają m.in. znaki typograficzne, obrazkowe i abstrakcyjne oraz tworzone sekwencyjnie warianty logo danej marki. Każdy z rozdziałów opatrzono krótkim wstępem pomagającym rozszyfrować język wizualny danych znaków towarowych i uchwycić pojawiające się trendy. Ponad 40 najbardziej rozpoznawalnych i wiodących logo opatrzono dodatkowym rozbudowanym komentarzem.

Jak pokazują przykłady omówione w książce "Logo przewodnik dla projektantów", forma logo może być efektem pracy twórczej projektanta lub wynikiem wielu badań i analiz. Zawsze jednak musi zostać rozpoznawalnym znakiem marki i przykuwać uwagę dużej grupy odbiorców.

W książce zostały omówione prace klasyków symbolu i logotypu jak Paul Rand, Saul Bass, Otl Aicher, Anton Stankowski i Lance Wyman, a obok nich – najsłynniejsze dziś nazwiska i wschodzące talenty z agencji North, Sagmeister Inc., Open, Spin, Johnson Banks, Browns and Segura Inc.

Szatę graficzną niniejszej publikacji zaprojektowali projektanci z londyńskiego studia Spin, twórcy identyfikacji wizualnej takich firm brytyjskich, jak Channel Five, Galeria Whitechapel czy Institute of Contemporary Arts.

Logo przewodnik dla projektantów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Logo przewodnik dla projektantów”, kupili także:

Firma w Internecie Poradnik subiektywny, Tomasz Hipsz, Wydawnictwo Onepress

Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion
<b>Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce</b>, <font color="navy">Justyna Bakalarska-Stankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce, Justyna Bakalarska-Stankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Bądź sprawny jak lampart Jak pozbyć się bólu, uniknąć kontuzji i zwiększyć sprawność, Kelly Starrett, Glen Cordoza, Wydawnictwo GALAKTYKA

Chemia organiczna McMurry Tom 4 Nowe wydanie, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputerowe modelowanie i symulacje procesów logistycznych w środowisku FlexSim, Ireneusz Kaczmar, Wydawnictwo Naukowe PWN

Anatomia jogi Atlas ćwiczeń, Abigail Ellsworth, Wydawnictwo Buchmann

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek, Praca zbiorowa pod redakcją Jana Kasprzyckiego-Rosikonia i Jacka Piątk, Wydawnictwo Onepress

Mechanika ogólna w ujęciu wektorowym i tensorowym Statyka przykłady i zadania, Ryszard Buczkowski, Andrzej Banaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami