Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych 48.00zł
Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych

Tytuł: Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych
Autor: Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
ISBN: 978-83-7930-316-8
Ilość stron: 230
Data wydania: 05/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 48.00zł


Obecnie logistyka wywiera coraz większy wpływ na przestrzenną alokację przepływów transportowych i lokalizację powierzchni magazynowych w regionach oraz na obszarach metropolitalnych. Podejmowanie decyzji logistycznych w tym zakresie wymaga zastosowania metod ilościowych pozwalających na racjonalizację i optymalizację przepływów oraz lokalizacji elementów infrastruktury punktowej.

Książka pokazuje, jak rozpoznać sytuacje problemowe pojawiające się w związku z decyzjami przestrzennymi oraz jakie metody ilościowe zastosować w celu ich rozwiązania. Przedstawione przykłady pomogą czytelnikowi podejmować w sposób racjonalny decyzje w zakresie logistyki przestrzennej.

Do najważniejszych zagadnień poruszanych w publikacji zaliczamy m.in. metody:
- ilościowe wykorzystywane do oceny atrakcyjności logistycznej regionu,
- wsparcia decyzji zawiązanych z wyborem lokalizacji centrów logistycznych,
- prognozowania stanowiące podstawę kształtowania instrumentów logistyki przestrzennej.

Książka ta może być przydatna zarówno dla przedstawicieli środowiska naukowego, jak i dla studentów uczelni ekonomicznych oraz technicznych, specjalizujących się w logistyce czy gospodarce przestrzennej.

Spis treści:

Rozdział 1. Logistyka i jej potencjał wzrostu konkurencyjności regionów
1.1. Pojęcie i istota logistyki regionu
1.2. Systemowe ujęcie logistyki regionu
1.3. Infrastruktura logistyczna a pozycja konkurencyjna regionu
1.4. Wykorzystanie metod ilościowych w procesie wdrażania koncepcji logistyki regionu

Rozdział 2. Zastosowanie metod przestrzennych do oceny atrakcyjności logistycznej regionów
2.1. Potencjał logistyczny regionu jako warunek jego konkurencyjności
2.2. Metody taksonomiczne w ocenie atrakcyjności logistycznej regionów
2.3. Możliwości wykorzystania metody taksonomii wrocławskiej i diagramu Czekanowskiego do oceny atrakcyjności logistycznej regionów
2.4. Atrakcyjność logistyczna regionów w świetle metody Hellwiga

Rozdział 3. Lokalizacja centrów logistycznych a atrakcyjność regionu
3.1. Centra logistyczne jako czynnik wspierający obsługę regionu
3.2. Koszty jako główny wyznacznik lokalizacji centrum logistycznego
3.3. Metody wyznaczania promienia obsługi logistycznej

Rozdział 4. Dostępność jako przejaw atrakcyjności logistycznej regionu
4.1. Zakres przedmiotowy i pojęcie dostępności regionu
4.2. Identyfikacja dostępności regionu na podstawie wskaźników wyposażenia infrastrukturalnego
4.3. Wykorzystanie modeli grawitacji do pomiaru potencjalnej dostępności regionu
4.4. Zachowania użytkowników jako podstawa pomiaru dostępności terytorialnej

Rozdział 5. Ocena atrybutów transportu zbiorowego jako podstawa kształtowania instrumentów logistyki miejskiej
5.1. Charakterystyki przejazdu jako element modelowania zachowań komunikacyjnych
5.2. Analiza conjoint jako metoda oceny atrybutów komunikacji miejskiej
5.3. Wykorzystanie analizy czynnikowej do oceny atrybutów
determinujących wybór środka transportu

Rozdział 6. Rola prognozowania ruchu w kształtowaniu instrumentów logistyki miasta i regionu
6.1. Prognozowanie ruchu w mieście jako metoda identyfikacji przyszłego zatłoczenia
6.2. Rola prognozowania w realizacji inwestycji w infrastrukturę logistyczną
6.3. Ekstrapolacja trendu i możliwości jej zastosowania w prognozowaniu ruchu
6.4. Metody adaptacyjne prognozowania szeregów czasowych i ich wykorzystanie w planowaniu zadań transportu zbiorowego
6.5. Wyodrębnianie wahań cyklicznych i sezonowych jako podstawa wdrażania instrumentów ograniczania kongestii

Rozdział 7. Wybrane metody oceny efektywności projektów logistycznych w mieście i regionie
7.1. Efektywność ekonomiczna jako miernik oceny projektów logistycznych
7.2. Zastosowanie analizy efektywności kosztowej do oceny projektów logistycznych
7.3. Analiza wielokryterialna i możliwości jej zastosowania do oceny projektów logistycznych

Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Spis map

Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Logistyka miasta i regionu Metody ilościowe w decyzjach przestrzennych”, kupili także:

Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 3, Grigorij M. Fichtenholz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Modele matematyki finansowej Instrumenty podstawowe, Krzysztof Piasecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Termodynamika Wydanie 7, Jan Szargut, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie funkcyjne. Krok po kroku, Joshua Backfield, Wydawnictwo Helion

Biuro Wszelkiego Pocieszenia, Wojciech Zimiński, Wydawnictwo Editio

Adobe Flash CS3 Professional oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo Helion

Prawdziwe przywództwo. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review, Harvard Business Review, Wydawnictwo Onepress

Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center, Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Andrzej Pikoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
AutoCAD 2022 PL. Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami