Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki

To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki

49.90zł
39.92zł
Logistyczna obsługa klienta 59.00zł
Logistyczna obsługa klienta

Tytuł: Logistyczna obsługa klienta
Autor: Sabina Kauf
ISBN: 978-83-01-19781-0
Ilość stron: 226
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi.

Logistyczna obsługa klienta
Tytuł książki: "Logistyczna obsługa klienta"
Autor: Sabina Kauf
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Logistyczna obsługa klienta”, kupili także:

13 rzeczy które nie mają sensu Najbardziej intrygujące naukowe zagadki naszych czasów, Michael Brooks, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

CRM zarządzanie kontaktami z klientami, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Helion

Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4, Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński, Wydawnictwo Scholar

Spring Framework. Wprowadzenie do tworzenia aplikacji. Wydanie II, J Sharma, Ashish Sarin, Wydawnictwo Helion

Działaj teraz!, Zbigniew Ryżak, Wydawnictwo Sensus

Dlaczego mądrzy ludzie popełniają głupstwa finansowe? Przestań marnować pieniądze i zarabiaj NAPRAWDĘ, Gary Belsky, Thomas Gilovich, Wydawnictwo Onepress

Nowe technologie w edukacji + CD, Roman Lorens, Wydawnictwo Szkolne PWN

Londyn dla bystrzaków Wydanie IV, Donald Olson, Wydawnictwo Onepress

Sny, senne wizje i przypowieści. Fragmenty duchowej ścieżki, Maciej Wielobób, Wydawnictwo Sensus

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami