Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Logistyka » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Marki współczesnych samochodów osobowych. Leksykon

Marki współczesnych samochodów osobowych. Leksykon

63.00zł
53.55zł
Logistyczna obsługa klienta 59.00zł
Logistyczna obsługa klienta

Tytuł: Logistyczna obsługa klienta
Autor: Sabina Kauf
ISBN: 978-83-01-19781-0
Ilość stron: 226
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej.

W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług.

Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi.

Logistyczna obsługa klienta
Tytuł książki: "Logistyczna obsługa klienta"
Autor: Sabina Kauf
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Logistyczna obsługa klienta”, kupili także:

Wprowadzenie do HTML5 Nauka HTML5 i JavaScriptu na przykładzie gier, Jeanine Meyer, Wydawnictwo Helion

HTML5 i CSS3 Standardy przyszłości, Brian P. Hogan, Wydawnictwo Helion

Krótkie wprowadzenie do równań różniczkowych cząstkowych, Paweł Strzelecki, Wydawnictwo WUW

Analiza funkcjonalna w zadaniach, Stanisław Prus, Adam Stachura, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ford Fiesta (od III 2002 do VII 2008), Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Stalowe konstrukcje wsporcze napowietrznych linii elektroenergetycznych wysokiego napięcia, Zbigniew Mendera, Leszek Szojda, Grzegorz Wandzik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie II, Karl Weinhuber, Klaus Auer, Wydawnictwo WKiŁ

Zbiór zadań z analizy matematycznej Wydanie 9, Józef Banaś, Stanisław Wędrychowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Promieniowanie UV a środowisko, Lidia Latanowicz, Jolanta N. Latosińska, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami