Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

Pożegnanie z rzeczywistością. Jak współczesna fizyka odchodzi od poszukiwania naukowej prawdy

45.00zł
36.00zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły 47.00zł 35.25zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły

Tytuł: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł oryginalny Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
ISBN: 978-83-283-4604-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł


Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem.

W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial.

Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.

W tej książce między innymi:
• cechy dobrych liderów produktu
• tworzenie struktury zespołu
• rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
• wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
• taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł książki: "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły"
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły”, kupili także:
<b>Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?</b>, <font color="navy">Katarzyna Rojek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak uczyć dzieci, by wykorzystywały w pełni swój potencjał?, Katarzyna Rojek, Wydawnictwo Helion

Obiekty inżynierskie z blach falistych Projektowanie i wykonawstwo, Leszek Janusz, Arkadiusz Madaj, Wydawnictwo WKiŁ

Czworoksiąg (Tetrabiblos), Klaudiusz Ptolemeusz, Wydawnictwo WUW

Jedno łóżko, dwa śpiochy. Jak razem spać i się wyspać, Gerhard Klösch, John Dittami, Josef Zeitlhofer, Wydawnictwo Onepress

Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion

Word i Excel Dla seniorów, Magdalena Gunia, Paweł Milewicz, Wydawnictwo Helion
<b>Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. W</b>, <font color="navy">Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Windows od środka. Wnętrze nowoczesnego systemu, wirtualizacja, systemy plików, rozruch, bezpieczeństwo i dużo więcej. W, Mark Russinovich, Andrea Allievi, Alex Ionescu, David Solomon, Wydawnictwo Helion

Rosyjska myśl strategiczna i potencjał militarny w XXI wieku, Piotr Mickiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mit monogamii Jak poradzić sobie ze zdradą partnera, Peggy Vaughan, Wydawnictwo Sensus

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami