Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Wolters Kluwer
Zabawy z prawem autorskim

Zabawy z prawem autorskim

99.00zł
81.18zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły 47.00zł 33.37zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły

Tytuł: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł oryginalny Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
ISBN: 978-83-283-4604-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł


Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem.

W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial.

Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.

W tej książce między innymi:
• cechy dobrych liderów produktu
• tworzenie struktury zespołu
• rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
• wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
• taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu.

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł książki: "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły"
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 33.37zł
Klienci, którzy kupili „Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły”, kupili także:
<b>Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych</b>, <font color="navy">Steve Krug</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Przetestuj ją sam! Steve Krug o funkcjonalności stron internetowych, Steve Krug, Wydawnictwo HELION
<b>Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu</b>, <font color="navy">Aleksander Grińko, Michał Karpuk, Vladimir Mityushew, Vladimir Mitiouc</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SKALMIERSKI</font>
Ekonometria od podstaw z przykładami w Excelu, Aleksander Grińko, Michał Karpuk, Vladimir Mityushew, Vladimir Mitiouc, Wydawnictwo SKALMIERSKI
<b>Elektrownie jądrowe Wydanie II</b>, <font color="navy">Jerzy Kubowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elektrownie jądrowe Wydanie II, Jerzy Kubowski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Instrumenty bankowości elektronicznej</b>, <font color="navy">Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Instrumenty bankowości elektronicznej, Anna Matuszyk, Paweł Grzegorz Matuszyk, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Inwestuj we własny etat Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie Wydanie II</b>, <font color="navy">Sławomir Śniegocki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Inwestuj we własny etat Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie Wydanie II, Sławomir Śniegocki, Wydawnictwo Onepress
<b>Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi Najważniejsze teorie pojęcia postaci</b>, <font color="navy">Jonathan Sutherland, Diane Canwell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi Najważniejsze teorie pojęcia postaci, Jonathan Sutherland, Diane Canwell, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 Atlas rysunków Wydanie II zmienione</b>, <font color="navy">Adam Zybura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Konstrukcje żelbetowe według Eurokodu 2 Atlas rysunków Wydanie II zmienione, Adam Zybura, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Stretching Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Jean-Pierre Clemenceau, Frederic Delavier, Michael Gundill</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Stretching Ilustrowany przewodnik, Jean-Pierre Clemenceau, Frederic Delavier, Michael Gundill, Wydawnictwo PZWL
<b>Biznes w internecie</b>, <font color="navy">Tomasz Bonek , Marta Smaga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Wolters Kluwer</font>
Biznes w internecie, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Algorytmy
Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
Android Programowanie aplikacji Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION

poniedziałek, 22 lipiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami