Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata

42.90zł
34.32zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły 47.00zł 35.25zł
Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły

Tytuł: Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł oryginalny Product Leadership: How Top Product Managers Launch Awesome Products and Build Successful Teams
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
ISBN: 978-83-283-4604-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 11/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł


Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem.

W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial.

Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.

W tej książce między innymi:
• cechy dobrych liderów produktu
• tworzenie struktury zespołu
• rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
• wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
• taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 35,25zł

Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły
Tytuł książki: "Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły"
Autor: Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 47.00zł 35.25zł
Klienci, którzy kupili „Lider produktu. Jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły”, kupili także:

Postfix przewodnik encyklopedyczny, Kyle D. Dent, Wydawnictwo Helion

Marketing Analytics Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu, Mike Grigsby, Wydawnictwo Naukowe PWN

BMW serii 3 (typu E46), Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ

Umysł otwarty i zamknięty, Milton Rokeach, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych</b>, <font color="navy">David Griffiths, Dawn Griffiths</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
React. Receptury. Poradnik dla zaawansowanych, David Griffiths, Dawn Griffiths, Wydawnictwo Helion

Opel Astra I, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Tylko bez nerwów Zarządzanie stresem w pracy, Wacław Kisiel-Dorohinicki, Wydawnictwo Onepress

Matematyka konkretna Wydanie 4, Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kłamstwa Wydanie III, Jonathan Kellerman, Wydawnictwo Amber

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami