Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Skutery francuskie, hiszpańskie, włoskie, niemieckie i japońskie Poradnik obsługi i naprawy

Skutery francuskie, hiszpańskie, włoskie, niemieckie i japońskie Poradnik obsługi i naprawy

96.60zł
82.11zł
Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów 57.00zł
Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów

Autor: Patrick J. McKenna, David H. Maister

ISBN: 978-83-246-1359-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 10/2008

Twarda oprawa

Zarządzanie ludźmi jest nie lada wyzwaniem. Wymaga odpowiedniej wiedzy i pracy zarówno nad sobą, jak i podwładnymi. Jednak stanie na czele grupy profesjonalistów - wolnomyślicieli, ludzi niezależnych i świadomych własnej wartości - to prawdziwie tytaniczne zadanie.

Możesz pracować w branży usługowej, informatycznej, finansowej czy artystycznej. Każda z osób w Twojej grupie to indywidualność. Domagają się one specjalnego traktowania. Mają swoje wypracowane rytuały, z których nie chcą rezygnować dla jakiegoś bliżej nieokreślonego większego dobra. A odpowiedzialność skupia się na Tobie.

Błyskotliwość, talenty biznesowe czy administracyjne to cechy, które bez wątpienia przydają się na Twoim stanowisku. Jednak umiejętności, które naprawdę ułatwią Ci pracę, to zdolność wpływania na uczucia, nastawienie czy determinację innych ludzi.

Ta książka powstała, by pomóc Ci ugruntować swoją pozycję na stanowisku lidera, zlikwidować bariery stojące między Tobą, zespołem i powierzonymi Wam zadaniami. Dostarczy Ci praktycznych informacji, jak z grona niezależnych fachowców stworzyć trwały i funkcjonujący zespół.

  • Ustalanie zakresu odpowiedzialności
  • Budowanie wzajemnego zaufania
  • Wyrażanie uznania dla czyichś osiągnięć
  • Zrozumienie modeli ludzkiego zachowania
  • Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
  • Strategie na przyszłość - utrwalanie sukcesu

Rozdziały:

Część pierwsza. Przygotowanie

1. Twoja rola
W jaki sposób generujesz wartość dodaną jako lider? (25)

    2. Zakres odpowiedzialności
    Czy istnieje zgoda na Twoje prawa i obowiązki? (35)

      3. Buduj relacje międzyludzkie - jedną po drugiej
      Jakie kluczowe umiejętności musisz posiadać? (53)

        4. Bądź inspirujący
        Czy wiesz, jak inspirować innych ludzi? (73)

          Część druga. Coaching jednostek

          5. Zdobądź zaufanie jako trener
          W jaki sposób sprawiasz, że inni Cię słuchają? (87)

            6. Budowanie wzajemnego zaufania
            Czy inni uważają Cię za dobrego słuchacza? (105)

              7. Różni ludzie - różne podejścia
              W jaki sposób rozpoznajesz i reagujesz na różnice między ludźmi? (115)

                8. Pomagaj potrzebującym
                Jak możesz pomóc tym, którzy tego potrzebują? (143)

                  9. Jak sobie radzić z "primadonnami"?
                  W jaki sposób postępujesz z "trudnymi ludźmi"? (153)

                    10. Szukaj poparcia dla zmian
                    Jak przekonujesz ludzi do tego, aby uznali potrzebę zmian? (163)

                      Część trzecia. Coaching zespołu

                      11. Określanie celów zespołu
                      Czy Twoja grupa ma jasno określone, konkretne cele, co do których panuje powszechna zgoda? (175)

                        12. Zdefiniuj zasady członkostwa w grupie
                        Jaka jest wzajemna odpowiedzialność poszczególnych członków zespołu? (183)

                          13. Zbuduj zaufanie w zespole
                          Co powoduje, że członkowie zespołu ufają sobie nawzajem? (201)

                            14. Wyzwanie dla grupy
                            Czy Twój zespół ma przed sobą ekscytujące zadanie do wykonania? (217)

                              15. Dodawanie energii spotkaniom
                              Jakie są dobre praktyki w prowadzeniu spotkań? (227)

                                16. Uznanie dla osiągnięć
                                W jaki sposób wyrażasz swoje uznanie dla osiągnięć innych? (247)

                                  17. Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
                                  Co robić, gdy członkowie zespołu popadają w konflikt? (257)

                                    18. Sytuacje kryzysowe
                                    Jak reagować w dramatycznych momentach? (265)

                                      Część czwarta. Przyszłość

                                      19. Wychowywanie młodych pracowników
                                      Jak postępujesz z najmłodszymi stażem pracownikami? (281)

                                        20. Integrowanie nowych osób
                                        W jaki sposób sprawisz, że nowo zatrudnione osoby odniosą sukces? (291)

                                          21. Kontrolowanie liczebności zespołu
                                          Jak postępujesz w kwestii wielkości grupy? (299)

                                            22. Mierzenie wyników zespołu
                                            Jakich miar używasz do mierzenia jakości pracy grupy? (303)

                                              23. Po co się przejmować?
                                              Czemu miałbyś to wszystko robić? (321)

                                              Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów
                                              --- Pozycja niedostępna.---
                                              Klienci, którzy kupili „Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów”, kupili także:

                                              Muskulatura i rozciąganie Ćwicz w siłowni, Jean Paul Doutreloux, Michel Masseglia, Philippe Robert, Wydawnictwo AHA

                                              100 sposobów motywowania innych, Steve Chandler, Scott Richardson, Wydawnictwo Emka

                                              Tablice informatyczne Joomla!, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

                                              Organizacja budowy, Tadeusz Maj, Wydawnictwo WSiP

                                              Zbuntowany nastolatek 10 kroków do rozwiązania problemów i odbudowy relacji, Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Wydawnictwo Sensus

                                              Jak to robią kobiety sukcesu. Strategie zarządzania czasem, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

                                              Katalog elementów budowlanych Poradnik projektowania na trwałość według norm nowej generacji, Dickamp M. J., Kampen R., Peck M., Pickhardt R., Richter T., Wydawnictwo WNT

                                              Neuromarketing 2.0 Wygraj wojnę o umysł klienta, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress

                                              Powtórka przed maturą Matematyka Zadania Zakres podstawowy, Świda Elżbieta, Kurczab Elżbieta, Kurczab Marcin, Wydawnictwo Pazdro

                                              czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami