Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

Pomiary elektryczne i elektroniczne Podręcznik do kształcenia w zawodach: elektryk, technik elektryk Kwalifikacja EE.05

95.00zł
80.75zł
Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów 57.00zł
Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów

Autor: Patrick J. McKenna, David H. Maister

ISBN: 978-83-246-1359-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 10/2008

Twarda oprawa

Zarządzanie ludźmi jest nie lada wyzwaniem. Wymaga odpowiedniej wiedzy i pracy zarówno nad sobą, jak i podwładnymi. Jednak stanie na czele grupy profesjonalistów - wolnomyślicieli, ludzi niezależnych i świadomych własnej wartości - to prawdziwie tytaniczne zadanie.

Możesz pracować w branży usługowej, informatycznej, finansowej czy artystycznej. Każda z osób w Twojej grupie to indywidualność. Domagają się one specjalnego traktowania. Mają swoje wypracowane rytuały, z których nie chcą rezygnować dla jakiegoś bliżej nieokreślonego większego dobra. A odpowiedzialność skupia się na Tobie.

Błyskotliwość, talenty biznesowe czy administracyjne to cechy, które bez wątpienia przydają się na Twoim stanowisku. Jednak umiejętności, które naprawdę ułatwią Ci pracę, to zdolność wpływania na uczucia, nastawienie czy determinację innych ludzi.

Ta książka powstała, by pomóc Ci ugruntować swoją pozycję na stanowisku lidera, zlikwidować bariery stojące między Tobą, zespołem i powierzonymi Wam zadaniami. Dostarczy Ci praktycznych informacji, jak z grona niezależnych fachowców stworzyć trwały i funkcjonujący zespół.

  • Ustalanie zakresu odpowiedzialności
  • Budowanie wzajemnego zaufania
  • Wyrażanie uznania dla czyichś osiągnięć
  • Zrozumienie modeli ludzkiego zachowania
  • Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
  • Strategie na przyszłość - utrwalanie sukcesu

Rozdziały:

Część pierwsza. Przygotowanie

1. Twoja rola
W jaki sposób generujesz wartość dodaną jako lider? (25)

    2. Zakres odpowiedzialności
    Czy istnieje zgoda na Twoje prawa i obowiązki? (35)

      3. Buduj relacje międzyludzkie - jedną po drugiej
      Jakie kluczowe umiejętności musisz posiadać? (53)

        4. Bądź inspirujący
        Czy wiesz, jak inspirować innych ludzi? (73)

          Część druga. Coaching jednostek

          5. Zdobądź zaufanie jako trener
          W jaki sposób sprawiasz, że inni Cię słuchają? (87)

            6. Budowanie wzajemnego zaufania
            Czy inni uważają Cię za dobrego słuchacza? (105)

              7. Różni ludzie - różne podejścia
              W jaki sposób rozpoznajesz i reagujesz na różnice między ludźmi? (115)

                8. Pomagaj potrzebującym
                Jak możesz pomóc tym, którzy tego potrzebują? (143)

                  9. Jak sobie radzić z "primadonnami"?
                  W jaki sposób postępujesz z "trudnymi ludźmi"? (153)

                    10. Szukaj poparcia dla zmian
                    Jak przekonujesz ludzi do tego, aby uznali potrzebę zmian? (163)

                      Część trzecia. Coaching zespołu

                      11. Określanie celów zespołu
                      Czy Twoja grupa ma jasno określone, konkretne cele, co do których panuje powszechna zgoda? (175)

                        12. Zdefiniuj zasady członkostwa w grupie
                        Jaka jest wzajemna odpowiedzialność poszczególnych członków zespołu? (183)

                          13. Zbuduj zaufanie w zespole
                          Co powoduje, że członkowie zespołu ufają sobie nawzajem? (201)

                            14. Wyzwanie dla grupy
                            Czy Twój zespół ma przed sobą ekscytujące zadanie do wykonania? (217)

                              15. Dodawanie energii spotkaniom
                              Jakie są dobre praktyki w prowadzeniu spotkań? (227)

                                16. Uznanie dla osiągnięć
                                W jaki sposób wyrażasz swoje uznanie dla osiągnięć innych? (247)

                                  17. Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych
                                  Co robić, gdy członkowie zespołu popadają w konflikt? (257)

                                    18. Sytuacje kryzysowe
                                    Jak reagować w dramatycznych momentach? (265)

                                      Część czwarta. Przyszłość

                                      19. Wychowywanie młodych pracowników
                                      Jak postępujesz z najmłodszymi stażem pracownikami? (281)

                                        20. Integrowanie nowych osób
                                        W jaki sposób sprawisz, że nowo zatrudnione osoby odniosą sukces? (291)

                                          21. Kontrolowanie liczebności zespołu
                                          Jak postępujesz w kwestii wielkości grupy? (299)

                                            22. Mierzenie wyników zespołu
                                            Jakich miar używasz do mierzenia jakości pracy grupy? (303)

                                              23. Po co się przejmować?
                                              Czemu miałbyś to wszystko robić? (321)

                                              Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów
                                              --- Pozycja niedostępna.---
                                              Klienci, którzy kupili „Lider mocnych osobowości Zostań przywódcą indywidualistów”, kupili także:

                                              Świat bez marudzenia Przestań narzekać i ciesz się życiem, Will Bowen, Wydawnictwo Onepress

                                              Programiści i tłumacze. Wprowadzenie do lokalizacji oprogramowania, Agenor Hofmann-Delbor, Marta Bartnicka, Wydawnictwo Helion
                                              <b>Overthinking, czyli gdy myślisz za dużo. 23 techniki pokonywania paraliżu analitycznego i skupiania się na teraźniejszoś</b>, <font color="navy">Nick Trenton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
                                              Overthinking, czyli gdy myślisz za dużo. 23 techniki pokonywania paraliżu analitycznego i skupiania się na teraźniejszoś, Nick Trenton, Wydawnictwo Sensus

                                              Trening pamięci Projektowanie, realizacja, techniki i ćwiczenia, Przemysław Bąbel, Agnieszka Baran, Wydawnictwo Difin

                                              Android Studio. Tworzenie aplikacji mobilnych, Marcin Płonkowski, Wydawnictwo Helion
                                              <b>Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka</b>, <font color="navy">Andrzej Kobryń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
                                              Krzywe przejściowe w trasowaniu dróg Teoria i praktyka, Andrzej Kobryń, Wydawnictwo Naukowe PWN

                                              Czas na e-biznes, Piotr Majewski, Wydawnictwo Helion

                                              Krągła rewolucja Piękno w rozmiarze XL i... każdym innym!, Rachel Caplin, Tonya Sandis, Wydawnictwo Onepress

                                              Sekrety mistrza fotografii cyfrowej Nowe spojrzenie Scotta Kelby'ego, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

                                              piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami