Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-learning » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
E-learning dla dorosłych 44.00zł
E-learning dla dorosłych

Tytuł: E-learning dla dorosłych
Autor: Jakub Czarkowski
ISBN: 978-83-7641-513-0
Ilość stron: 242
Data wydania: 01/2012
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Difin
Cena: 44.00zł


W czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla dorosłych” pióra Jakuba J. Czarkowskiego. Bez wątpienia książka ta należy do najlepszych podręczników kształcenia zdalnego realizowanego z wykorzystaniem komputerów i sieci.

Społeczna aktualność problematyki, poziom merytoryczny książki, jej zgodność z paradygmatem współczesnej dydaktyki oraz znaczna liczba adresatów wskazują na zasadność publikacji drukiem ocenianej książki.

Rozdziały:

Rozdział 1. Człowiek dorosły w sytuacji ustawicznego uczenia się
1.1. Całożyciowe uczenie się jako wyzwanie współczesnego świata
1.2. Człowiek dorosły w sytuacji uczenia się – czynniki indywidualne w uczeniu się dorosłych
1.3. Internet w edukacji dorosłych
1.4. Progi, bariery i ich przezwyciężanie
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 2. E-learning jako sposób edukacji dorosłych
2.1. Czym jest e-learning
2.2. Z historii nauczania i uczenia się na odległość
2.3. E-learning a rozwój kapitału ludzkiego w firmie i organizacji – analiza potrzeb
2.4. Jak wybrać kurs on-line?
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 3. Proces tworzenia e-learningu
3.1. Model kształcenia w e-learningu
3.2. Systemy e-learningowe – charakterystyka wybranych platform
3.3. Etapy tworzenia e-learningu
3.4. Oprogramowanie wspomagające proces tworzenia e-learningu
3.5. Planowanie kosztów w e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Propozycje lektury

Rozdział 4. Projektowanie i tworzenie szkolenia metodą e-learningu
4.1. Projekt i scenariusz poszczególnych jednostek dydaktycznych (sesji, bloków itp.)
4.2. Elementy e-learningu
4.3. Webcasting, czyli coś prawie z przyszłości
4.4. Metody wspierania e-learningu
4.5. Prawo a e-learning
4.6. Otwarte zasoby edukacyjne
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 5. Wdrożenie i prowadzenie kursu on-line
5.1. Nauczyciel w e-learningu
5.2. Prowadzenie kursów on-line dla dorosłych
5.3. E-learning dla seniorów
5.4. Uwagi o witrynach e-learningowych
5.5. Etyczne aspekty e-learningu
5.6. Netykieta
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Proponowane lektury

Rozdział 6. Ocena, ewaluacja, badania w e-learningu
6.1. Funkcje oceny w kształceniu dorosłych
6.2. Narzędzia kontroli wiedzy i oceny w e-learningu
6.3. Ewaluacja – jej rodzaje i rola w e-learningu
6.4. Jakość i standard w e-learningu
6.5. Pedagogiczne i andragogiczne badania e-learningu
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

Rozdział 7. W kierunku kształcenia komplementarnego
7.1. Istota kształcenia komplementarnego
7.2. Zasady kształcenia komplementarnego
7.3. Nauczyciel i uczeń w koncepcji kształcenia komplementarnego
Blok aktywizujący
Pytania i zadania
Polecane lektury

E-learning dla dorosłych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-learning dla dorosłych”, kupili także:

Nowe technologie w edukacji + CD, Roman Lorens, Wydawnictwo Szkolne PWN

Kształcenie na odległość Podstawy dydaktyki, Józef Bednarek, Ewa Lubina, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-learning dla nauczycieli, Stanisław Szabłowski, Wydawnictwo Fosze

E-learning w edukacji Jak stworzyć multimedialną i w pełni interaktywną treść dydaktyczną, Zbigniew Zieliński, Wydawnictwo Helion

Meandry e-learningu, Grażyna Penkowska, Wydawnictwo Difin

Layout zasady kompozycja zastosowanie, Gavin Ambrose, Paul Harris, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami