Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach 39.90zł 29.93zł
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach

Tytuł: Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Autor: Cindy Alvarez
ISBN: 232
Ilość stron: 978-83-246-9153-1
Data wydania: 03/2015
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Znaj klienta swego

• Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
• Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
• Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
• Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.
• Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.

Książki z serii Lean, serii, której redaktorem jest Eric Ries, założyciel ruchu Lean Startup. Niniejsza książka kładzie nacisk na podstawowe aspekty metodologiczne i zawiera praktyczne przykłady, opracowane z myślą o deweloperach, menedżerach i innych członkach zespołu Twojego startupu. Dzięki niej poznasz skuteczne narzędzia i przyjmiesz sposób myślenia sprzyjający podejmowaniu szybkich i mądrych decyzji.

Spis treści:
Przedmowa (7)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)
Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)
Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)
Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)
Rozdział 5. W teren! (101)
Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)
Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)
Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)
Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)
Dodatek A Skuteczne pytania (217)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Tytuł książki: "Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach"
Autor: Cindy Alvarez
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach”, kupili także:

Zero to one, Peter Thiel, Blake Masters, Wydawnictwo MT Biznes

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone, Michał Bartyzel, Wydawnictwo Helion

Metoda Lean Analytics Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych, Alistair Croll, Benjamin Yoskovitz, Wydawnictwo Onepress

Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III, Steve Krug, Wydawnictwo Helion

Metoda Lean Startup Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Eric Ries, Wydawnictwo Helion

Testy A/B Od kliknięcia do klienta, Dan Siroker, Pete Koomen, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami