Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Technika » Geologia Hydrologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
  Aranżacja wnętrz
  Automatyka Robotyka
  Budowa maszyn
  Budownictwo
  Budownictwo lądowe
  Geologia Hydrologia
  Materiały inżynierskie
  Motoryzacja
  Ochrona środowiska
  Ogrzewanie Klimatyzacja
  Przemysł spożywczy
  Rysunek techniczny
  Spawalnictwo
  Technika
  Technika pomiarowa
  Technika wojskowa
  Tworzywa sztuczne
  Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie

Innowacje w opakowaniach żywności i napojów. Rynki Materiały Technologie

79.00zł
63.99zł
Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2 44.00zł
Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2

Autor: Elżbieta Myślińska

ISBN: 978-83-235-0658-4

Ilość stron: 280

Data wydania: 10/2010 (wydanie 2)

Drugie wydanie popularnego podręcznika dla studentów geologii zawiera:
• teoretyczne podstawy badań gruntów budowlanych oraz gleb;
• opis aparatury laboratoryjnej;
• opis przeprowadzania pomiarów i badań laboratoryjnych;
• sposoby pomiarów parametrów: gęstości, porowatości, wilgotności, spójności, zagęszczenia, pęcznienia, pojemności wymiany jonowej, zawartości żelaza i innych właściwości gruntów i gleb oraz wytrzymałości, ściśliwości gruntów;
• charakterystykę wybranych typów gruntów;
• charakterystykę gleb Polski.

Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Laboratoryjne badania gruntów i gleb Wydanie 2”, kupili także:
<b>Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B</b>, <font color="navy">Grażyna Wieteska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw na rynku B2B, Grażyna Wieteska, Wydawnictwo Difin
<b>Giełda Papierów Wartościowych dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Tobiasz Maliński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Giełda Papierów Wartościowych dla bystrzaków, Tobiasz Maliński, Wydawnictwo Septem
<b>Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń</b>, <font color="navy">Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Budownictwo ogólne tom 5 Stalowe konstrukcje budynków Projektowanie według eurokodów z przykładami obliczeń, Marian Gieżejowski, Jerzy Ziółko, Wydawnictwo Arkady
<b>Fragmenty kopernikańskie</b>, <font color="navy">Galileusz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WUW</font>
Fragmenty kopernikańskie, Galileusz, Wydawnictwo WUW
<b>Mind mapping z komputerem. Uporządkuj swoje myśli</b>, <font color="navy">Paweł Wimmer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mind mapping z komputerem. Uporządkuj swoje myśli, Paweł Wimmer, Wydawnictwo HELION
<b>Duch w sieci Autobiografia największego hakera wszechczasów</b>, <font color="navy">Kevin Mitnick, William L. Simon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Pascal</font>
Duch w sieci Autobiografia największego hakera wszechczasów, Kevin Mitnick, William L. Simon, Wydawnictwo Pascal
<b>Jak zostać mistrzem Trening doskonałości</b>, <font color="navy">Robert Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak zostać mistrzem Trening doskonałości, Robert Greene, Wydawnictwo Onepress
<b>Design Management</b>, <font color="navy">Kathryn Best</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Design Management, Kathryn Best, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu</b>, <font color="navy">Laura Ries, Al Ries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu, Laura Ries, Al Ries, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
 Kategoria:
 Algorytmy
Algorytmy inteligencji obliczeniowej dla rozproszonych środowisk sieciowych

Algorytmy inteligencji obliczeniowej dla rozproszonych środowisk sieciowych

42.00zł
33.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson Promise
Delphi 7 Kompendium programisty Adam Boduch HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Przewodnik audytora systemów informatycznych Marian Molski, Małgorzata Łacheta HELION

środa, 26 czerwiec 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami