Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza

Transformacja i rozwój Teoria i polityka gospodarcza

59.00zł
Kultura biznesu Normy i formy 49.90zł
Kultura biznesu Normy i formy

Tytuł: Kultura biznesu Normy i formy
Autor: Irena Kamińska-Radomska
ISBN: 978-83-01-16738-7
Ilość stron: 384
Data wydania: 09/2015 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł


Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych.

Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.

W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień.

Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.

Sukces w biznesie zależy od wielu czynników. Także od umiejętności właściwego i eleganckiego zachowania się. Bo wbrew pozorom, nawet w dzisiejszym, zwariowanym świecie, normy i formy są ważne.

Spis treści:

Wstęp
Kultura biznesu i kultura na co dzień
Fundamenty kultury biznesu
Zasady kontra naturalne zachowanie

Zwykła grzeczność
Komplementy
Krytyka
Asertywność i nietakt
Zwolnienie pracownika
Rozmowa kwalifikacyjna
Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym
Standardy dobrego asystenta
Kultura na drodze
Podczas lotu
Podróż pociągiem
Grzeczność przy uprawianiu sportu
Szlifowanie manier
Quiz ze zwykłej grzeczności

Komunikacja międzyludzka
Profesjonalna autoprezentacja
Prezentacja osób
Tytułowanie w rozmowie
Zapamiętywanie imion i nazwisk
Wizytówki
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka
Intonacja
Słuchanie
Rozmowy telefoniczne
Prezenty
Quiz z komunikacji

Korespondencja
Rodzaje korespondencji służbowej
Układ stałych elementów korespondencji
Zasady prowadzenia korespondencji służbowej
Reklamacje w korespondencji
Koperty i paier firmowy
Quiz z korespondencji

Precedencja
Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa
Precedencja w sytuacjach służbowych
Quiz z precedencji

Wizerunek
Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety
Garderoba biznesmena
Garderoba bizneswomen
Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji
Quiz z wizerunku

Przyjęcia
Przyjęcia na stojąco
Przyjęcia przy stole
Zaproszenie gościa do restauracji
Przyjęcia herbatkowe
Przyjęcia ogrodowe
Quiz z przyjęć

Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań
Błędy mówcy
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Radzenie sobie z tremą
Najlepszy mówca
Przygotowanie treści wystąpienia
Organizacja spotkań
Negocjacje
Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań słuzbowych

Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej
Systematyka różnic kulturowych
Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych
Przyjmowanie zagranicznych gości
Polska w kontekście różnic kullturowych
Quiz z różnic kulturowych

Kultura biznesu Normy i formy
Tytuł książki: "Kultura biznesu Normy i formy"
Autor: Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Kultura biznesu Normy i formy”, kupili także:

Facet 2.0. Droga do fizycznej i mentalnej przemiany w samca alfa, John Romaniello, Adam Bornstein, przedmowa: Arnold Schwarzenegger, Wydawnictwo Septem

Android Programowanie aplikacji Rusz głową! Wydanie II, Dawn Griffiths, David Griffiths, Wydawnictwo Helion

Utopia HTML projektowanie w CSS bez użycia tabel, Dan Shafer, Wydawnictwo Helion

Fabryka planet Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi, Elizabeth Tasker, Wydawnictwo Prószyński

Python i Django Programowanie aplikacji webowych, Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun, Wydawnictwo Helion

Oświetlenie Kreatywna fotografia, Harold Davis, Wydawnictwo Helion

Polsko-angielski słownik matematyczny Słownik podręczny, Hanna Jezierska, Wydawnictwo WNT

Strategiczna rachunkowość zarządcza, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE

Nowoczesne wyposażenie techniczne domu jednorodzinnego Instalacje sanitarne i grzewcze, Halina Koczyk, Bronisława Antoniewicz, Wydawnictwo PWRiL

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami