Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jak nauczyć teorii względności swojego psa

Jak nauczyć teorii względności swojego psa

42.00zł
33.60zł
Kultura biznesu Normy i formy 49.90zł
Kultura biznesu Normy i formy

Tytuł: Kultura biznesu Normy i formy
Autor: Irena Kamińska-Radomska
ISBN: 978-83-01-16738-7
Ilość stron: 384
Data wydania: 09/2015 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł


Kultura biznesu jest szerokim zagadnieniem dotyczącym zachowań ludzkich w sytuacjach służbowych. Jest pojęciem rozleglejszym niż etykieta. Etykieta to jedynie zbiór zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym i społecznym. Jest międzynarodowo uznanym systemem kurtuazji, który służy tworzeniu, utrzymaniu i normowaniu stosunków międzyludzkich w sytuacjach służbowych.

Kultura w biznesie obejmuje natomiast i same zasady, ich opis, i zastosowanie tych zasad w życiu zawodowym. Ujmując to inaczej, etykieta to zasady, które mówią, jak powinno być, a kultura biznesu to stan faktyczny, zarówno obecnie, jak i w przeszłości.

W książce autorka porusza zupełnie nowe zagadnienia z obszaru kultury biznesu i kultury na co dzień. Są wśród nich: zasady korespondencji, dawanie i otrzymywanie prezentów, przyjmowanie wysokich rangą gości zagranicznych, różnice kulturowe oraz grzeczność na co dzień.

Bardzo szczegółowo opracowała tematy poświęcone kwestiom wizerunku i przyjęć. Opisane przykłady i uwagi dotyczą przede wszystkim sytuacji służbowych, ale odwołania do sfery towarzyskiej znalazły się wszędzie tam, gdzie wymagała tego konfrontacja sytuacji służbowych i prywatnych.

Sukces w biznesie zależy od wielu czynników. Także od umiejętności właściwego i eleganckiego zachowania się. Bo wbrew pozorom, nawet w dzisiejszym, zwariowanym świecie, normy i formy są ważne.

Spis treści:

Wstęp
Kultura biznesu i kultura na co dzień
Fundamenty kultury biznesu
Zasady kontra naturalne zachowanie

Zwykła grzeczność
Komplementy
Krytyka
Asertywność i nietakt
Zwolnienie pracownika
Rozmowa kwalifikacyjna
Obsługa klienta w sklepie, w punkcie usługowym
Standardy dobrego asystenta
Kultura na drodze
Podczas lotu
Podróż pociągiem
Grzeczność przy uprawianiu sportu
Szlifowanie manier
Quiz ze zwykłej grzeczności

Komunikacja międzyludzka
Profesjonalna autoprezentacja
Prezentacja osób
Tytułowanie w rozmowie
Zapamiętywanie imion i nazwisk
Wizytówki
Komunikacja niewerbalna
Komunikacja werbalna i dbałość o piękno języka
Intonacja
Słuchanie
Rozmowy telefoniczne
Prezenty
Quiz z komunikacji

Korespondencja
Rodzaje korespondencji służbowej
Układ stałych elementów korespondencji
Zasady prowadzenia korespondencji służbowej
Reklamacje w korespondencji
Koperty i paier firmowy
Quiz z korespondencji

Precedencja
Zasady precedencji, czyli pierwszeństwa
Precedencja w sytuacjach służbowych
Quiz z precedencji

Wizerunek
Ubiór służbowy mężczyzny i kobiety
Garderoba biznesmena
Garderoba bizneswomen
Dress code, czyli dostosowanie stroju do okazji
Quiz z wizerunku

Przyjęcia
Przyjęcia na stojąco
Przyjęcia przy stole
Zaproszenie gościa do restauracji
Przyjęcia herbatkowe
Przyjęcia ogrodowe
Quiz z przyjęć

Wystąpienia publiczne i organizacja spotkań
Błędy mówcy
Radzenie sobie w trudnych sytuacjach
Radzenie sobie z tremą
Najlepszy mówca
Przygotowanie treści wystąpienia
Organizacja spotkań
Negocjacje
Quiz z wystąpień publicznych i organizacji spotkań słuzbowych

Jak osiągnąć sukces na arenie międzynarodowej
Systematyka różnic kulturowych
Konsekwencje wynikające z nieznajomości różnic kulturowych
Przyjmowanie zagranicznych gości
Polska w kontekście różnic kullturowych
Quiz z różnic kulturowych

Kultura biznesu Normy i formy
Tytuł książki: "Kultura biznesu Normy i formy"
Autor: Irena Kamińska-Radomska
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Kultura biznesu Normy i formy”, kupili także:

To tylko gra. Wiedza tajemna o zarządzaniu, Edward Kirejczyk, Wydawnictwo Onepress

Tak, jak myśli człowiek, James Allen, Wydawnictwo Onepress

Alternatywne zasilanie samochodów benzyną oraz gazami LPG i CNG Badania porównawcze dynamiki rozpędzania i emisji spalin, Kazimierz M. Romaniszyn, Wydawnictwo WNT

Psychologia nauczania, czyli jak skutecznie prowadzić szkolenia, zarządzać grupami i występować przed publicznością, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Onepress

Wiadro pełne galaretki. Odkryj sekrety doskonałej komunikacji w biznesie, Andy Bounds, Wydawnictwo Onepress

Kompendium gimnazjalisty Matematyka Fizyka Chemia, Dorota Mikołajczyk, Tomasz Szymczyk, Marek Mysliński, Stanisław Rabiej, Wydawnictwo Szkolne PWN

Zarządzanie międzynarodowe, Richard Mead, Tim G. Andrews, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Naprawa tynków Aspekty budowlane i konserwatorskie, Piotr Opałka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka, David Herman, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami