Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Postaw na użyteczność UX dla deweloperów i projektantów na przykładzie aplikacji mobilnych

Postaw na użyteczność UX dla deweloperów i projektantów na przykładzie aplikacji mobilnych

79.00zł
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów 49.00zł 36.75zł
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Tytuł: Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor: Franciszek Georgiew
ISBN: 978-83-283-6818-7
Ilość stron: 208
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł



Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...

... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Tytuł książki: "Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów"
Autor: Franciszek Georgiew
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów”, kupili także:

Wzorce SOA Najlepsze podejście do wytwarzania oprogramowania, Arnon Rotem-Gal-Oz, Wydawnictwo Helion

Rachunkowość budżetu, jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych Wydanie 2, Anna Zysnarska, Wydawnictwo ODDK

Windows 7 vademecum administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia, Kenneth E. Little, Wydawnictwo Onepress

Przygotowanie i realizacja inwestycji w zakresie dróg publicznych Komentarz, Patrycja Antoniak , Maksymilian Cherka , Filip M. Elżanowski , Krzyszt, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Mindfulness znaczy sati. 25 ćwiczeń rozwijających mindfulness, Tomasz Kryszczyński, Wydawnictwo Sensus

Olimpiady matematyczne w gimnazjum i liceum Przygotuj się sam!, Witold Bednarek, Wydawnictwo Nowik

Tablice informatyczne MS Windows Server 2008, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Pieniądz elektroniczny pieniądz przyszłości Analiza ekonomiczno - prawna, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami