Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Polsko-angielski słownik biznesu

Polsko-angielski słownik biznesu

30.00zł
22.80zł
Królowie innowacji w usługach finansowych 59.00zł 41.89zł
Królowie innowacji w usługach finansowych

Tytuł: Królowie innowacji w usługach finansowych
Autor: Krzysztof Rybiński
ISBN: 978-83-283-1027-8
Ilość stron: 344
Data wydania: 06/2015
Oprawa: Twarda
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł


Myśl finansowa rynków wschodzących.

Obiegowa i traktowana niemal jak dogmat opinia o światowych finansach każe nam wierzyć, że Stany Zjednoczone i inne rozwinięte kraje mają w tej dziedzinie monopol na innowacje. Jak zatem wyjaśnić taką oto sytuację, o której w zamieszczonym w tej książce wywiadzie wspomina Wojciech Sobieraj, współtwórca i prezes Alior Banku? Relacjonuje nam typowy obrazek z konferencji poświęconej innowacjom w usługach finansowych: gdy przemawia gość z Polski czy Turcji, sala jest pełna, tymczasem wystąpienia Brytyjczyków czy przedstawicieli innych „wiodących” światowych gospodarek traktowane są jak przerywnik. Dobry moment na wykonanie zaległych telefonów, czy odpisanie na maile...

Polska na ogół wypada źle w ogólnych rankingach innowacyjności w gospodarce. Z jednym wyjątkiem. Twórczy okazuje się rodzimy sektor finansowy. Krzysztof Rybiński napisał tę książkę właśnie po to, by pokazać, jak wiele ciekawych, korzystnych dla klienta rozwiązań pojawia się w sektorze usług finansowych w krajach rozwijających się, szczególnie w Polsce. Ponadto stara się rozwikłać zagadkę: jak do tego doszło i co było kluczowe dla spektakularnych sukcesów polskich przedsiębiorstw z tego sektora?

W książce znajdziesz wywiady z twórcami, właścicielami lub prezesami pięciu firm świadczących usługi finansowe. Nad fenomenem tej szczególnej polskiej innowacyjności zastanowimy się więc wspólnie z Wojciechem Sobierajem (Alior Bank), Mateuszem Morawieckim (BZ WBK), Marcinem Pióro (Cinkciarz.pl), Sławomirem Lachowskim (mBank) oraz Jakubem Zabłockim (XTB). Natomiast rozmowa z Markiem Rosińskim — partnerem zarządzającym kancelarii Baker & McKenzie — pokazuje, co trzeba w Polsce zmienić, aby eksplozja innowacyjności nastąpiła w całej gospodarce.

Prof. Krzysztof Rybiński — jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. W latach 2010-2015 był rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula w Warszawie. Obecnie jest rektorem New Economic University w Almaty w Kazachstanie. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.

Spis treści:

Wstęp, czyli o tym, że światu tylko się wydaje, że innowacje w finansach powstają wyłącznie w Ameryce (11)

1. Wielki rozjazd trendów, czyli o toksycznych innowacjach na północy i dobrych innowacjach na południu (19)

  • 1.1. Kraje północy i innowacyjna broń masowego finansowego rażenia (20)
  • 1.2. Kraje południa i innowacje tworzone na potrzeby klientów (28)

2. Jak środki unijne zniszczyły innowacyjność w Polsce (37)

  • 2.1. Spójność rozwoju gospodarczego a środki unijne (38)
  • 2.2. Rozwój kapitału ludzkiego a środki unijne (40)
  • 2.3. Środki unijne a innowacyjność w Polsce (41)
    • 2.3.1. Zmiany innowacyjności polskiej gospodarki pod wpływem środków unijnych (45)
    • 2.3.2. Opis metodologii oceny wpływu środków unijnych na innowacyjność polskiej gospodarki przyjętej w tym rozdziale (51)
    • 2.3.3. Wyniki analizy (53)
    • 2.3.4. Rekomendacje zmian w polityce wspierania innowacyjności w Polsce (61)
    • 2.3.5. Wnioski: opracowany i wdrożony w Polsce mechanizm dystrybucji środków unijnych niszczy innowacyjność (64)

3. Nadchodzi zmiana trendu, pojawiają się pierwsze oazy na polskiej pustyni innowacyjności (67)

4. Królowie innowacji w sektorze usług finansowych (75)

  • 4.1. Kim są królowie innowacji w usługach finansowych i jakie mają osiągnięcia? (76)
    • 4.1.1. Alior (76)
    • 4.1.2. BZ WBK (82)
    • 4.1.3. Cinkciarz.pl (87)
    • 4.1.4. mBank (90)
    • 4.1.5. XTB (95)
  • 4.2. Wywiady z królami innowacji w usługach finansowych (98)
    • 4.2.1. Prezes i współtwórca Alior Banku, Wojciech Sobieraj (98)
    • 4.2.2. Prezes BZ WBK, Mateusz Morawiecki (138)
    • 4.2.3. Twórca, właściciel i prezes portalu Cinkciarz.pl, Marcin Pióro (165)
    • 4.2.4. Twórca i wieloletni prezes mBanku, Sławomir Lachowski (191)
    • 4.2.5. Twórca i współwłaściciel X-Trade Brokers, Jakub Zabłocki (231)

5. Skąd biorą się królowie innowacji i jak działają (273)

  • 5.1. Przywództwo (277)
  • 5.2. Wizja i strategia (279)
  • 5.3. Umieszczenie klienta w centrum procesów biznesowych (281)
  • 5.4. Kultura przyjazna innowacjom (282)
  • 5.5. Płaska struktura zarządcza i elastyczność (284)
  • 5.6. Inspiracja (285)

6. Następny krok: stworzenie rynku praw własności intelektualnej w Polsce (289)

  • 6.1. Wywiad z Markiem Rosińskim, partnerem zarządzającym kancelarii Baker & McKenzie w Polsce (290)

7. Lekcje dla firm i sektora publicznego w Polsce (317)

  • 7.1. Rekomendacje dla firm (317)
    • 7.1.1. Innowacyjne przywództwo (318)
    • 7.1.2. Właściwa kultura organizacyjna (320)
    • 7.1.3. Odpowiednie zarządzanie relacjami z klientami (323)
    • 7.1.4. Nieustanna obserwacja rynku (326)
  • 7.2. Rekomendacje dla administracji publicznej (329)
    • 7.2.1. Działania na szczeblu centralnym (329)
    • 7.2.2. Działania na szczeblu lokalnym (331)

Zamiast zakończenia (335)

Królowie innowacji w usługach finansowych
Tytuł książki: "Królowie innowacji w usługach finansowych"
Autor: Krzysztof Rybiński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 41.89zł
Klienci, którzy kupili „Królowie innowacji w usługach finansowych”, kupili także:
<b>Rozgrzewka Podstawy fizjologiczne i zastosowanie praktyczne</b>, <font color="navy">Jan Chmura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PZWL</font>
Rozgrzewka Podstawy fizjologiczne i zastosowanie praktyczne, Jan Chmura, Wydawnictwo PZWL
<b>Interfejs API. Strategia programisty</b>, <font color="navy">Daniel Jacobson, Greg Brail, Dan Woods</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Interfejs API. Strategia programisty, Daniel Jacobson, Greg Brail, Dan Woods, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design</b>, <font color="navy">Dawid Mazur</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
HTML5 i CSS3 Definicja nowoczesności Responsive Web Design, Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projekty elektroniczne dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Earl Boysen, Nancy C. Muir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Projekty elektroniczne dla bystrzaków, Earl Boysen, Nancy C. Muir, Wydawnictwo Septem
<b>Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II</b>, <font color="navy">Martyna Zastrożna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II, Martyna Zastrożna, Wydawnictwo Onepress
<b>CSS3. Zaawansowane projekty</b>, <font color="navy">Witold Wrotek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
CSS3. Zaawansowane projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
1 x Controlling procesów Jak wdrożyć?
36.26zł
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

Komputerowe wspomaganie zarządzania przedsiębiorstwem

51.90zł
44.12zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Blender Podstawy modelowania Bogdan Bociek HELION
ArchiCAD 10 Karl Heinz Sperber HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Systemy uczące się Wydanie 2 Paweł Cichosz WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 2 Dante Treglia HELION

piątek, 25 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami