Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Windows Vista Resource kit Tom I/II

Windows Vista Resource kit Tom I/II

198.45zł
148.84zł
Król biurowej klasy średniej 37.00zł 26.64zł
Król biurowej klasy średniej

Tytuł: Król biurowej klasy średniej
Autor: Maciej Mazurek
ISBN: 978-83-246-9909-4
Ilość stron: 224
Data wydania: 11/2014
Format: 150x210
Wydawnictwo: Editio
Cena: 37.00zł 26.64zł


Lubię koty, ale długo się gotują…

Witajcie w świecie małej agencji reklamowej, w której rządzi ześwirowany, nastawiony na maksymalną kreatywność szef… Tak naprawdę najważniejsza jest tu księgowa, ale ciiii… szef o tym nie wie. Do tego są graficy, informatycy, którzy prędzej zmienią tapetę na pulpicie niż sweter na grzbiecie, kopirajterzy i oczywiście ulubieńcy całego zespołu: akonci! Do tego rzecz jasna klienci.

Ten świat jest w sumie bardzo prosty. Szef biega po firmie z szaleństwem w oczach, skąpiąc pochwał i wypłat. Klienci jak klienci — trochę pomarudzą, ale w końcu łykną projekt. Chyba, że wtrąci się akont… wtedy tematy wracają jak bumerang. Informatycy są dziwni, księgowa siedzi przy biurku wściekła i wyżywa się na Excelu, a kopirajterzy, pisząc kolejną instrukcję obsługi zupki w proszku, marzą o wyzwaniach na miarę Mad Mana. A wszystko skupia się na biednym grafiku, który przydomek „senior” ma tylko dla własnej satysfakcji, bo na godziwą wypłatę niestety się to nie przekłada.

Sfrustrowany grafik, bloger i nałogowy bywalec Facebooka postanawia zatem poszukać innej pracy. Oczywiście w agencji reklamowej, gdzie rządzi ześwirowany, nastawiony na maksymalną kreatywność szef… Po ostatnim wpisie ubyło mi na fanpejdżu z trzysta osób. Chyba FB szwankuje, bo przecież nie mogło chodzić o wzmiankę na temat kociarzy?

Bystre oko, cięty język i mnóstwo dobrego humoru. Całość zilustrowana charakterystyczną „zuchową kreską” minikomiksów, które niezmiennie rozbawiają nie tylko pracowników agencji… Biurowa codzienność w krzywym, bardzo krzywym zwierciadle. Wszystko to znajdziecie wewnątrz pierwszej książki ZUCH-a.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,64zł

Król biurowej klasy średniej
Tytuł książki: "Król biurowej klasy średniej"
Autor: Maciej Mazurek
Wydawnictwo: Editio
Cena: 37.00zł 26.64zł
Klienci, którzy kupili „Król biurowej klasy średniej”, kupili także:

Zarządzanie projektami Ludzie procedury wyniki Wydanie 2, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo Wolters Kluwer

50 mitów o urodzie Cała prawda o kosmetykach organicznych, botoksie, komórkach macierzystych i wielu innych rzeczach, Jana Zubcowa, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Employer branding po polsku</b>, <font color="navy">Urszula Zając-Pałdyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding po polsku, Urszula Zając-Pałdyna, Wydawnictwo Onepress

Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością, Tomasz Bartosz Kalinowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

To czego się nie dowiemy Badanie granic nauki, Marcus du Sautoy, Wydawnictwo Prószyński

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Paweł Dittmann, Iwona Dittmann, Ewa Szabela-Pasierbińska, Aleksandra S, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań, Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka, Michał Rudnicki, Wydawnictwo C.H. BECK

Polszczyzna na co dzień Wydanie II, Mirosław Bańko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nauka sukcesu Jak osiągać harmonijny sukces dzięki sprawdzonym zasadom, James Arthur Ray, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami