Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Sokół 600 i Sokół 1000

Sokół 600 i Sokół 1000

46.20zł
39.27zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów 109.00zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów

Autor: Alina Wheeler

ISBN: 978-83-01-16240-5

Ilość stron: 308

Data wydania: 09/2010

• Kim jestem?
• Kto powinien o tym wiedzieć?
• Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć?
• W jaki sposób się dowie?

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji.

Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie.

Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.

Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.

• Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
• Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
• Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
• Cenne kompendium dla uczestników procesu kształtowania marki.

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów”, kupili także:

Mikroekonometria, Jerzy Witold Wiśniewski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK
<b>VMware vSphere 6.7 od podstaw</b>, <font color="navy">Nick Marshall, Mike Brown, Ryan Johnson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
VMware vSphere 6.7 od podstaw, Nick Marshall, Mike Brown, Ryan Johnson, Wydawnictwo Helion

Bezpieczeństwo Microsoft Windows podstawy praktyczne, Jan de Clerq, Guido Grilenmeier, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak Adam Smith może odmienić Twoje życie. Zaskakujące rozważania o ludzkiej naturze i szczęściu, Russ Roberts, Wydawnictwo Onepress
<b>Nauka Dockera w miesiąc</b>, <font color="navy">Elton Stoneman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Nauka Dockera w miesiąc, Elton Stoneman, Wydawnictwo Helion

Strategiczna rachunkowość zarządcza, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
<b>Energetyka odnawialna Krótki kurs</b>, <font color="navy">Nick Jelley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Energetyka odnawialna Krótki kurs, Nick Jelley, Wydawnictwo Naukowe PWN

W stylu lagom. 250 kroków do zrównoważonego i szczęśliwszego życia, Oliver Johansson, Wydawnictwo Sensus
<b>TypeScript na warsztacie. Praktyczny przewodnik pisania efektywnego kodu</b>, <font color="navy">Ben Grynhaus, Jordan Hudgens, Rayon Hunte, Matt Morgan, Wekoslav Stefa</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
TypeScript na warsztacie. Praktyczny przewodnik pisania efektywnego kodu, Ben Grynhaus, Jordan Hudgens, Rayon Hunte, Matt Morgan, Wekoslav Stefa, Wydawnictwo Helion

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami