Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione

Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione

69.00zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów 109.00zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów

Autor: Alina Wheeler

ISBN: 978-83-01-16240-5

Ilość stron: 308

Data wydania: 09/2010

• Kim jestem?
• Kto powinien o tym wiedzieć?
• Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć?
• W jaki sposób się dowie?

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji.

Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie.

Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.

Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.

• Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
• Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
• Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
• Cenne kompendium dla uczestników procesu kształtowania marki.

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów”, kupili także:

Mechanika teoretyczna, Wojciech Rubinowicz, Wojciech Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Magiczna chemia Zagadnienia z chemii nie tylko dla olimpijczyków gimnazjalistów i licealistów, Zdzisław Głowacki, Wydawnictwo Tutor

Urządzenia techniki komputerowej Część 1 Jak działa komputer?, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sztuczna inteligencja Bezpieczeństwo i zabezpieczenia</b>, <font color="navy">Roman V. Yampolskiy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sztuczna inteligencja Bezpieczeństwo i zabezpieczenia, Roman V. Yampolskiy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ekonomia matematyczna Materiały do ćwiczeń, Marcin Wata, Witold Orzeszko, Joanna Górka, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Java. Podstawy. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Cay Horstmann</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Podstawy. Wydanie XII, Cay Horstmann, Wydawnictwo Helion

Elektryczny napęd trakcyjny, Andrzej Dębowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Preparatyka organiczna, Arthur Israel Vogel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy rachunku wariacyjnego, Radosław Grzymkowski, Jan Pochciał, Wydawnictwo SKALMIERSKI

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami