Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów 109.00zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów

Autor: Alina Wheeler

ISBN: 978-83-01-16240-5

Ilość stron: 308

Data wydania: 09/2010

• Kim jestem?
• Kto powinien o tym wiedzieć?
• Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć?
• W jaki sposób się dowie?

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji.

Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie.

Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.

Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.

• Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
• Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
• Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
• Cenne kompendium dla uczestników procesu kształtowania marki.

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów”, kupili także:

Odkształcanie i pękanie metali, J. W. Wyrzykowski, E. Pleszakow, J. Sieniawski, Wydawnictwo WNT

Kuloodporne mięśnie brzucha, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Mamo, co by było, gdyby... Jak i po co rozmawiać z dzieckiem na trudne tematy, Monika Janiszewska, Małgorzata Bajko, Wydawnictwo Sensus

Sekrety fotografii okiem Ricka Sammona, Rick Sammon, Wydawnictwo Helion

Dawna medycyna Jej tajemnica i potęga. Egipt, Babilonia, Indie, Chiny, Meksyk, Peru, Jurgen Thorwald, Wydawnictwo Wydawnictwo Literackie

Dłonie pełne światła Podręcznik uzdrawiania energią Wydanie II, Barbara Ann Bennan, Wydawnictwo Amber

Zautomatyzuj swoją firmę z Pythonem. Praktyczne rozwiązania dla firmowej sieci, Bassem Aly, Wydawnictwo Helion

Skuteczne wdrażanie strategii, Mark Morgan, Raymond E. Levitt, William Malek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowa Historia Meksyku, Garcia Erik Velasquez, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami