Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów 109.00zł
Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów

Autor: Alina Wheeler

ISBN: 978-83-01-16240-5

Ilość stron: 308

Data wydania: 09/2010

• Kim jestem?
• Kto powinien o tym wiedzieć?
• Dlaczego powinno mu zależeć, żeby wiedzieć?
• W jaki sposób się dowie?

Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku. Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyeksponować swoją markę na zatłoczonym rynku lub odróżnić markę od konkurencji.

Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie.

Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe.

Autorka rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100 przedsiębiorstw i organizacji non-profit.

• Inspirująca książka, a zarazem rozbudowany zestaw narzędzi.
• Alina Wheeler udostępnia praktyczny schemat postępowania w procesie budowania marki.
• Książka Aliny Wheeler jasno i przekonująco opisuje, jak w realnym świecie strategia i wzornictwo spotykają się ze sobą w firmach światowej klasy.
• Cenne kompendium dla uczestników procesu kształtowania marki.

Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreowanie marki Przewodnik dla menedżerów”, kupili także:

Logistyka ogólna, Stanisław Niziński, Józef Żurek, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy elektroniki półprzewodnikowej, Jan Hennel, Wydawnictwo WNT
<b>Błąd Galileusza Fundamenty nowej nauki o świadomości</b>, <font color="navy">Philip Goff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Błąd Galileusza Fundamenty nowej nauki o świadomości, Philip Goff, Wydawnictwo Naukowe PWN

Unity. Tworzenie gier mobilnych, Jon Manning , Paris Buttfield-Addison, Wydawnictwo Helion
<b>Wybrane diatryby i Encheiridion. Stoicka sztuka życia</b>, <font color="navy">Epictetus (Epiktet)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wybrane diatryby i Encheiridion. Stoicka sztuka życia, Epictetus (Epiktet), Wydawnictwo Onepress

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3, Jerzy Kowalczyk, Wydawnictwo CEDEWU

Autoklawizowany beton komórkowy, Zapotoczna-Sytek Genowefa, Balkovic Svetozar, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym</b>, <font color="navy">Laura Vanderkam</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Miej zawsze czas. Jak zrobić więcej, będąc mniej zajętym, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

Słownik techniczny hiszpańsko-polski REA, Tadeusz Weroniecki, Wydawnictwo REA

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami