Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne

Toksykologia środowiska Aspekty chemiczne i biochemiczne

89.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Teoria grafów w zarządzaniu produkcją, Ewa Grandys, Wydawnictwo PWE
<b>Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce</b>, <font color="navy">Zofia Matusiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Zacznij od Pythona. Programowanie dla młodzieży w praktyce, Zofia Matusiewicz, Wydawnictwo Helion

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż, Robert Zych, Wydawnictwo Helion
<b>Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II</b>, <font color="navy">Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Spark. Błyskawiczna analiza danych. Wydanie II, Jules S. Damji, Brooke Wenig, Tathagata Das, Denny Lee, Wydawnictwo Helion

Fizyka Poradnik encyklopedyczny, B.M. Jaworski, A.A. Dietłaf, Wydawnictwo Naukowe PWN

Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole, Alfred S. Posamentier , Robert Geretschlage, Wydawnictwo Prószyński

Podstawy fizyki Tom 4 Wydanie 2, David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. Wydanie V - jubileuszowe</b>, <font color="navy">Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu. Wydanie V - jubileuszowe, Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford, Wydawnictwo Helion

Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności, Paulina i Roman Polko, Wydawnictwo Onepress

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami