Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microssoft Office 2016 Krok po kroku

Microssoft Office 2016 Krok po kroku

79.80zł
56.66zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Zrozumieć social media</b>, <font color="navy">Artur Roguski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć social media, Artur Roguski, Wydawnictwo Onepress

Programista szuka pracy. Kulisy rekrutacji w branży IT. Wydanie III, John Mongan, Noah Kindler, Eric Giguere, Wydawnictwo Helion

Mechanika ogólna Rozwiązywanie zagadnień z MATHCAD-em Wydanie 2, Tomasz Kucharski, Wydawnictwo WNT

Strategie zakupowe. Jak prowadzić udane negocjacje w łańcuchu dostaw, Marek Różycki, Wydawnictwo Onepress

Zasady pisania tekstów naukowych Prace doktorskie i artykuły, Beata Stępień, Wydawnictwo Naukowe PWN

Jak zbudować dom Poradnik prawny, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU

Testy maturalne z Matematyki, Lech Bartłomiejczyk, Wydawnictwo Helion

Kryptografia w teorii i w praktyce, Stinson Douglas R., Wydawnictwo WNT

Najważniejsza rzecz Zaskakujące rady dla wnikliwego inwestora, Howard Marks, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami