Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
70 minut na godzinę Fenomen czasu Wydanie 2

70 minut na godzinę Fenomen czasu Wydanie 2

39.90zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Prawo telekomunikacyjne Komentarz LexisNexis, Andrzej Krasuski, Wydawnictwo LexisNexis

Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 2 Wydanie 2, Mieczysław Nowak, Roman Barlik, Jacek Rąbkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Toksykologia współczesna, Witold Seńczuk, Wydawnictwo PZWL
<b>InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV</b>, <font color="navy">Nigel French</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign Wydanie IV, Nigel French, Wydawnictwo Promise

Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać, Andrzej Krótki, Wydawnictwo Onepress

Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne Przepisy szczególne, Maciej Nowak, Wydawnictwo CEDEWU

Marketing internetowy Szybkie łącze z klientami, Jon Reed, Wydawnictwo Helion
<b>Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników</b>, <font color="navy">Richard J. Smythe</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników, Richard J. Smythe, Wydawnictwo Promise

Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego, Zach Even-Esh, Wydawnictwo AHA

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami