Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Matematyka dla studentów i kandydatów na wyższe uczelnie Repetytorium + CD

Matematyka dla studentów i kandydatów na wyższe uczelnie Repetytorium + CD

59.00zł
43.66zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju</b>, <font color="navy">Franciszek Krawiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju, Franciszek Krawiec, Wydawnictwo Difin
<b>Bankowość elektroniczna w Polsce Wydanie II</b>, <font color="navy">Artur Borcuch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Bankowość elektroniczna w Polsce Wydanie II, Artur Borcuch, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Sztuka życia 23 lekcje coachingowe</b>, <font color="navy">Bob Proctor , Sandra Gallagher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Sztuka życia 23 lekcje coachingowe, Bob Proctor , Sandra Gallagher, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Rynkowy system finansowy</b>, <font color="navy">Marian Górski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rynkowy system finansowy, Marian Górski, Wydawnictwo PWE
<b>Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki</b>, <font color="navy">Larry McCleary</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Trening mózgu Popraw pamięć, koncentrację i samopoczucie korzystając z najnowszych odkryć nauki, Larry McCleary, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Flash 8 klatka po klatce</b>, <font color="navy">Katherine Ulrich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Flash 8 klatka po klatce, Katherine Ulrich, Wydawnictwo HELION
<b>Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych</b>, <font color="navy">Andrei Alexandrescu</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesne projektowanie w C++ Uogólnione implementacje wzorców projektowych, Andrei Alexandrescu, Wydawnictwo HELION
<b>Wielkie Muuu Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny</b>, <font color="navy">Seth Godin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wielkie Muuu Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny, Seth Godin, Wydawnictwo Onepress
<b>15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?</b>, <font color="navy">Kevin Kruse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?, Kevin Kruse, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Windows 2012 serwer
Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

69.30zł
55.44zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

poniedziałek, 22 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami