Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD

Nowy słownik rosyjsko-polski polsko-rosyjski + CD

89.00zł
65.86zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu</b>, <font color="navy">Piotr Augustyniak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Adaptacyjna rozproszona interpretacja elektrokardiogramu, Piotr Augustyniak, Wydawnictwo EXIT
<b>Zwycięstwo bez walki Strategie przeciw agresji</b>, <font color="navy">Josef Kirschner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zwycięstwo bez walki Strategie przeciw agresji, Josef Kirschner, Wydawnictwo Onepress
<b>ASP.NET 3.5 Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0</b>, <font color="navy">Omar Al Zabir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
ASP.NET 3.5 Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0, Omar Al Zabir, Wydawnictwo HELION
<b>Slow Burn. Kropla draży skałę. Seria Driven</b>, <font color="navy">K. Bromberg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Editio</font>
Slow Burn. Kropla draży skałę. Seria Driven, K. Bromberg, Wydawnictwo Editio
<b>Esencjalista Mniej, ale lepiej</b>, <font color="navy">Greg McKeown</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Esencjalista Mniej, ale lepiej, Greg McKeown, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Matematyka dla gimnazjalistów Zbiór zadań Wydanie 3</b>, <font color="navy">Norbert Dróbka, Karol Szymański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nowik</font>
Matematyka dla gimnazjalistów Zbiór zadań Wydanie 3, Norbert Dróbka, Karol Szymański, Wydawnictwo Nowik
<b>Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej</b>, <font color="navy">Barry Schwartz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Paradoks wyboru Dlaczego więcej oznacza mniej, Barry Schwartz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zakwas Technologia w piekarni</b>, <font color="navy">Markus Brandt, Michael Ganzle</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zakwas Technologia w piekarni, Markus Brandt, Michael Ganzle, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami</b>, <font color="navy">Marcin Szabelski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Sekrety Seksualnej Pewności Siebie. Jak stać się pewnym siebie z kobietami, Marcin Szabelski, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3

Instalacje elektryczne w budownictwie jednorodzinnym Wydanie 3

39.00zł
29.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Solid Edge Komputerowe wspomaganie projektowania Grzegorz Kazimierczak, Bernard Pacula, Adam Budzyński HELION
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
C++. 50 efektywnych sposobów na udoskonalenie Twoich programów Scott Meyers HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady

środa, 15 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami