Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Jazz i fizyka. Tajemniczy związek muzyki ze strukturą Wszechświata

Jazz i fizyka. Tajemniczy związek muzyki ze strukturą Wszechświata

39.90zł
31.92zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:
<b>PowerPoint 2007 PL Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Roland Zimek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
PowerPoint 2007 PL Ilustrowany przewodnik, Roland Zimek, Wydawnictwo HELION
<b>Anti-Spam Tool Kit Edycja polska</b>, <font color="navy">Paul Wolfe, Charlie Scott, Mike W. Erwin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Anti-Spam Tool Kit Edycja polska, Paul Wolfe, Charlie Scott, Mike W. Erwin, Wydawnictwo HELION
<b>Fitness dla kobiet + płyta DVD</b>, <font color="navy">Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Siedmioróg</font>
Fitness dla kobiet + płyta DVD, Paulina Bernatek-Brzózka, Tomasz Brzózka, Wydawnictwo Siedmioróg
<b>C++. Leksykon kieszonkowy</b>, <font color="navy">Kyle Loudon</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++. Leksykon kieszonkowy, Kyle Loudon, Wydawnictwo HELION
<b>Marketing internetowy w wyszukiwarkach</b>, <font color="navy">Tomasz Frontczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Tomasz Frontczak, Wydawnictwo HELION
<b>Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych</b>, <font color="navy">Jerzy Surma</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Business Intelligence Systemy wspomagania decyzji biznesowych, Jerzy Surma, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Chemia Zadania Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony</b>, <font color="navy">Małgorzata Krzeczkowska, Aleksander Mizera, Joanna Loch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Szkolne PWN</font>
Chemia Zadania Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Aleksander Mizera, Joanna Loch, Wydawnictwo Szkolne PWN
<b>Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu</b>, <font color="navy">Joanna Pasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu, Joanna Pasek, Wydawnictwo HELION
<b>Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych</b>, <font color="navy">Krzysztof Stencel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych, Krzysztof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Chemia
Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat

99.00zł
79.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Podstawy fizyki atomu Zofia Leś Naukowe PWN
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION

poniedziałek, 18 czerwiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami