Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

Mocna gra Tesla Elon Musk i zakład stulecia

49.90zł
42.42zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami, Herb Sorensen, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>Python i AI dla e-commerce</b>, <font color="navy">Sebastian Kondracki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python i AI dla e-commerce, Sebastian Kondracki, Wydawnictwo Helion

Paul Tergat. Biegaj z mistrzem, Jurg Wirz, Wydawnictwo Septem

Dopamina i sernik, Manfred Spitzer, Wydawnictwo Naukowe PWN

Język R. Receptury. Analiza danych, statystyka i przetwarzanie grafiki. Wydanie II, JD Long, Paul Teetor, Wydawnictwo Helion

Renault Megane modele 1999-2002, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone, Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga, Wydawnictwo Onepress

Słownik naukowo-techniczny polsko-angielski Wydanie IX, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco</b>, <font color="navy">Ewa Kozicka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Porywający mówca. Jak brzmieć pewnie i przekonująco, Ewa Kozicka, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami