Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Volkswagen Polo, Seat Ibiza Sam naprawiam samochód

Volkswagen Polo, Seat Ibiza Sam naprawiam samochód

69.00zł
58.65zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Ukryta perswazja Psychologiczne taktyki wywierania wpływu, Kevin Hogan, Wydawnictwo Onepress

Node.js w akcji, Mike Cantelon, Marc Harter, TJ Holowaychuk, Nathan Rajlich, Wydawnictwo Helion

Matematyka Od podstaw do elementów matematyki wyższej, Aleksander Błaszczyk, Sławomir Turek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Razem, czyli lepiej. Mała księga inspiracji, Simon Sinek, Wydawnictwo Onepress

Jak ćwiczyć z odważnikami kulowymi czyli Kettle w akcji, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Dotacje z Unii Europejskiej, Karolina Sokirska, Tomasz Bulzacki, Wydawnictwo Onepress

Język C++ i przetwarzanie współbieżne w akcji, Anthony Williams, Wydawnictwo Helion

Kuloodporne mięśnie brzucha, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo AHA

Chemia nieorganiczna Krótkie wykłady, P.A. Cox, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami