Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Feynmana wykłady z fizyki Zbiór zadań

Feynmana wykłady z fizyki Zbiór zadań

69.00zł
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Programowanie gier część II DirectX, Paweł Pięciak, Wydawnictwo NAKOM

Przedmiot pożądania Jak być silnym mężczyzną, którego pragną kobiety, Elliott Katz, Wydawnictwo Onepress

Równania całkowe Elementy teorii i zastosowania, Adam Piskorek, Wydawnictwo WNT

Volkswagen Transporter (T4) modele od IX 1990 do I 2003, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Joomla! Praktyczne projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Naukowcy spod czerwonej gwiazdy, Marta Panas-Goworska, Andrzej Goworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lokalne interfejsy szeregowe w systemach cyfrowych, Jacek Bogusz, Wydawnictwo BTC

Informatyka Europejczyka Podręcznik dla gimnazjum część 2, Jolanta Pańczyk, Wydawnictwo Helion

e-urząd w komunikacji z obywatelem, Marcin Kowalczyk, Wydawnictwo WAiP

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami