Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » DTP Design » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Kreatywna reklama 79.00zł
Kreatywna reklama

Autor: Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot

ISBN: 978-83-01-15028-0

Ilość stron: 176

Data wydania: 01/2009

Wyczerpujące wprowadzenie w świat reklamy, jej tworzenia i kreatywnego wykorzystywania, z licznymi praktycznymi wskazówkami pomocnymi w doskonaleniu umiejętności!

Inspirująca książka poświęcona kluczowym zagadnieniom związanym z powstawaniem przekazu reklamowego. Autorzy prowadzą krok po kroku przez wszystkie etapy procesu tworzenia reklamy, wyjaśniają, jak agencje reklamowe planują, kreują, produkują i realizują z sukcesem wielkie i małe kampanie.

Książka zawiera wiele przykładów prawdziwych kampanii reklamowych przeprowadzonych w różnych mediach i wykorzystujących rozmaite pomysły. Autorzy omawiają je wskazując reguły, którymi kierowali się ich twórcy. Proponują też liczne ćwiczenia i zadania zachęcające do kreatywnego myślenia i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.

Rozdziały:

Struktura agencji
1. Wybór mediów
2. Planowanie i strategia kampanii
3. Brief kreatywny
4. Koncept kreatywny
5. Projektowanie
6. Przyszłość reklamy
Zakończenie

Kreatywna reklama
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Kreatywna reklama”, kupili także:

Windows 8 Praktyczne rozwiązania, Preston Gralla, Wydawnictwo Helion

Nowa fizyka i nowa teologia, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

AlphaHuman, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
<b>Teoria gier Podstawy matematyczne</b>, <font color="navy">Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Teoria gier Podstawy matematyczne, Rida Laraki, Jérôme Renault, Sylvain Sorin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy, Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo Onepress

Joomla! Tworzenie stron WWW Szybki start, Marni Derr, Tanya Symes, Wydawnictwo Helion
<b>Ty też potrafisz! Poradnik dekorowania wnętrz</b>, <font color="navy">Anna Drozd i Beata Łańcuchowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Ty też potrafisz! Poradnik dekorowania wnętrz, Anna Drozd i Beata Łańcuchowska, Wydawnictwo Septem

Windows Vista vademecum administratora, William R. Stanek, Wydawnictwo Microsoft Press

Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem Wydanie 2, Marcin Żemigała, Wydawnictwo PLACET

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami